Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناس حقوقي فوتبال درباره اينکه پرسپوليس جريمه 790 هزار يورويي شده است، بيان کرد: طبق قانون باشگاه پرسپوليس معادل مبلغ قراردادي که با طارمي بسته است يک و نيم برابر اين مبلغ جريمه مي شود.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، آرش شکرريز درباره محروميت مهدي طارمي مهاجم پرسپوليس اظهار کرد: زماني که مهدي طارمي به پرسپوليس بازگشت، وکيلش تاکيد کرد که هيچ گونه قراردادي با باشگاه ريزاسپور ترکيه منعقد نشده است و فقط طارمي در تمرينات اين تيم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اين ادعا درست باشد در آن صورت باشگاه پرسپوليس و طارمي با ارائه مدارک مي توانند راي را به نفع خود بازگردانند.
او ادامه داد: البته چنانچه قراردادي با باشگاه ريز اسپور منعقد شده باشد و مهدي طارمي بدون دليل موجه قراردادش را با باشگاه ترکيه اي فسخ کرده باشد در آن صورت به دليل اينکه باشگاه ترکيه اي متضرر شده است ، مهدي طارمي از 4 تا 6 ماه طبق قوانين فيفا محروم مي شود. همچنين باشگاه پرسپوليس از يک تا دو پنجره نقل و انتقالاتي محروم مي شود. در حال حاضر برخي از مسئولان راي صادر شده را انکار مي کنند.
کارشناس حقوقي فوتبال گفت: اگر راي محروميت طارمي صادر شده باشد، در آن صورت به وسيله دستور موقت نهاد اجرايي قابل تجديد نظر خواهي است و مسئولان پرسپوليس بايد هر چه سريعتر اقدامات حقوقي را در اين باره انجام بدهند.
شکرريز بيان کرد: بهتر بود که در همان روزهاي ابتدايي ملحق شدن طارمي به پرسپوليس با اخذ رضايت باشگاه ترکيه اي جلوي هرگونه ادعاي بعدي از سوي باشگاه ترکيه اي گرفته مي شد.
باشگاه پرسپوليس عامل تحريک کننده براي بازگشت طارمي نبوده است
او تصريح کرد: نکته قابل توجه اين است که مبلغ قرارداد پيشنهادي باشگاه ترکيه اي به طارمي 700 هزار دلار بوده است اما اين بازيکن قراردادش با باشگاه پرسپوليس 900 ميليون تومان است. اين موضوع نشان مي دهد که باشگاه پرسپوليس باعث تحريک طارمي براي فسخ قرارداد با باشگاه ترکيه اي نشده است. براين اساس باشگاه پرسپوليس از اين موضوع هم مي توانند به نفع خود استفاده کنند.
پرسپوليس 1/5 برابر مبلغ قرارداد طارمي جريمه مي شود
کارشناس حقوقي فوتبال درباره اينکه پرسپوليس جريمه 790 هزار يورويي شده است، بيان کرد: طبق قانون باشگاه پرسپوليس معادل مبلغ قراردادي که با طارمي بسته است يک و نيم برابر اين مبلغ جريمه مي شود.
شکرريز درباره اينکه طارمي مي تواند برابر الهلال عربستان بازي کند يا نه! تصريح کرد: اگر حکم ابلاغ و قطعي شده باشد در آن صورت طارمي اجازه شرکت در ليگ قهرمانان آسيا را ندارد.
پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس هنوز بسته نشده است
او تصريح کرد: البته سيستم TMS ( پنجره نقل و انتقالات) باشگاه پرسپوليس هنوز بسته نشده است و اين موضوع اميدوار کننده اي براي اين باشگاه است.
کارشناس حقوقي فوتبال در پايان خاطر نشان کرد: اگر حکم محروميت طارمي قطعي شود در آن صورت تيم ملي در سال جام جهاني، مهاجم اصلي خود را از دست مي دهد.
باشگاه خبرنگاران جوان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

کد خبر 6092883

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت