Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، اسامی فیلم‌هایی که در بخش نمایش ویژه مروری بر آثار کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت دام در جشنواره «بیطار» به نمایش در می‌آیند به شرح زیر است:

«دیروز، امروز» از ایران، «مرکز نظارت بر سلامت غذایی» از نروژ، «دامپزشکی ایران در یک نگاه» از ایران، «آشنایی با امنیت زیستی در مراکز پرورش دام و عمل‌آوری مواد غذایی» از نیوزلند، «مرکز تشخیص و پیشگیری از بیماری‌های دام» از روسیه، «امنیت زیستی در مزارع پرورش دام» از نیوزلند، «وظایف دامپزشکی دولتی در انگلستان» از انگلستان و «برنامه واکنش به ارگانیسم‌های خطرآفرین» از نیوزلند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره تخصصی «بیطار» در بخش‌های مختلف شامل مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی یعنی فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی، مسابقه عکس اعم از تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین‌المللی به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورک شاپ‌های تخصصی و موضوعی و همچنین بخش ویژه مسابقه ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس «بیطار» با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، سازمان سینمایی حوزه هنری و فرهنگسرای شفق از ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم