Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس خارجی-
بوداییان افراطی میانمار که به همراه ارتش و دولت این کشور تاکنون 4000 مسلمان روهینگیایی را به قتل رسانده‌اند در جدیدترین اقدام علیه مسلمانان به کاروان‌های کمک‌های غذایی نیز حمله کرده و آنها را به آتش کشیدند!
موج جدید خشونت‌ها در میانمار از 3 شهریورماه شروع شده است. برآوردهای سازمان ملل نشان می‌دهد که با آغاز موج جدید خشونت‌ها در استان راخین بیش از 421 هزار مسلمان روهینگیایی به بنگلادش‌گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این 4000 نفر نیز به طرز فجیعی کشته شده یا در دریا غرق شده‌اند. در این میان وضعیت وخیم مسلمانان و آوارگان میانماری باعث شده تا برخی از کشورها از جمله ایران به دنبال ارسال کمک‌های خود به مسلمانان روهینگیا باشند. اما ظاهرا بوداییان افراطی که پیش از این همراه ارتش میانمار بیش از 110 روستای مسلمان را به آتش کشیده‌اند به این کمک‌ها نیز رحم نکرده‌اند.
براساس گزارش خبرگزاری صداو سیما، بوداییان با بمب‌های دست ساز به کاروان کمک‌های غذایی حمله کردند تا از رسیدن آن به دست مسلمانان جلوگیری کنند! این اقدام اوج وحشی‌گری بوداییان افرطی را می‌رساند. نکته جالب این که «آنگ سان سوچی» رهبر میانمار در برابر این جنایات، ابتدا دست به انکار کشتار مسلمانان زد و در نهایت تحت فشار شدید تنها به یک موضع‌گیری بینابین اکتفا کرد. حتی وی در هفته گذشته در اظهاراتی عجیب اعلام کرد «شاید با اقدامات ارتش در روهینگیا موافق نباشیم.»
اما در حالی که نزدیک به یک ماه از جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا می‌گذرد، دولت آمریکا پس از یک ماه گویا تصمیم به محکوم کردن این جنایت گرفته است. «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد،رئیس‌جمهور کشورش از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهد تا برای پایان خشونت‌ها علیه مسلمانان روهینگیایی میانمار اقدامی جدی و سریع انجام دهد. طبق اظهارت پنس، ترامپ این بحران را «تهدیدی برای جهان» اعلام کرد. این اظهارات مایک پنس جدی‌ترین واکنش دولت آمریکا به ناآرامی‌ها در استان راخین میانمار به شمار می‌رود.
 از سوی دیگر نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد هم گفت، «واشنگتن در قبال فجایعی که بر سر مسلمانان روهینگیا می‌آید، نگران است.» نیکی هیلی، همچنین تصریح کرد، «مقام‌های آمریکایی آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار و سران نظامی این کشور را برای توقف سرکوب‌ها تحت فشار قرار می‌دهند.» هیلی به خبرنگاران گفت: «ما نه تنها آنگ سان سوچی بلکه ارتش میانمار را تحت فشار قرار‌داده‌ایم.» وی خاطرنشان کرد: «ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش با رهبر ارتش میانمار تماس گرفته و به او گفته که این وضعیت نباید ادامه پیدا کند.»
آنگ‌سان سوچی، برنده جایزه نوبل است!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، امروز چهارشنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

در جریان این تعرض صهیونیست ها اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی در قبله اول مسلمانان جهان کردند. همچنین یکی از شهرک نشینان در اقدامی تحریک آمیز برای برانگیختن احساسات مسلمانان، پرچم اسرائیل را با خود حمل می کرد.

در روزهای اخیر گروه های مختلف فلسطینی درباره پیامدهای تعرضات گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی هشدار داده و از فلسطینیان نیز خواسته اند با حضور گسترده در این مکان مقدس اسلامی با اقدامات شهرک نشینان به ویژه در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی در ایام اعیاد یهودی مقابله کنند.

کد خبر 6094052 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند