Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه هنوز گروه بندی‌ها و اولویت واریز سود سهام عدالت مشخص نیست، افزود: تنها یک درصد مشمولان، حساب خود تا سقف یک میلیون تومان را تکمیل کردند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجعفر سبحانی در خصوص اولین واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولین اظهارداشت: پیش از این اعلام شده بود که تا پایان شهریور ماه اولین مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود، هرچند تقسیم سود‌ها نیز انجام شده، اما هنوز وضعیت گروه‌بندی و اولویت‌ها مشخص نشده و ما در انتظار مصوبه جلسه شورای عالی‌اصل چهل و چهار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و همه می‌توانند پس از شهریورماه نیز شماره شبای خود اعلام کنند، گفت: تاکنون ۳۷. ۵ میلیون نفر صورتحساب خود را مشاهده کرده‌اند و ۳۲. ۵ میلیون نفر نیز برای اعلام شماره شبای خود به سامانه سازمان مراجعه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از شهریور ماه مشمولین می‌توانند شماره شبای خود را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کنند یا خیر؟ افزود: اعلام شماره شبا محدودیت زمانی ندارد و همه می‌توانند پس از شهریور ماه نیز شماره شبای خود اعلام کنند، اما پس از شهریور ماه مشمولین نمی‌توانند باقیمانده اقساط خود را افزایش دهند و از صبح روز اول مهرماه مشمولین نمی‌توانند حتی یک ریال هم به حساب خود اضافه کنند.

سبحانی خاطر نشان کرد: ۹۸ درصد شماره شبا‌ها بدون اشکال بوده و ۲ درصد دیگر یا فعال نبوده‌اند و یا متعلق به فرد دیگری بوده است.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مشمولین مابقی حساب خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل کرده‌اند؟ تصریح کرد: تاکنون ۷ میلیارد تومان واریز شده که تنها یک درصد از ۷۰۰ میلیارد تومانی بود که باید اضافه می‌شد.

وی افزود: البته این عدم استقبال از سوی مشمولین به دلیل اختیاری بودن این موضوع بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

بنا بر اطلاعات خبرنگار مهر وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده های خبرنگار مهر حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

کد خبر 6093173 علی قدمی

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال