Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:46:51 GMT

وقتی موشک خرمشهر در دنیا غوغا می کند!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۳۶۲۵

وقتی موشک خرمشهر در دنیا غوغا می کند!

به گزارش پارس نیوز،

سی ان ان عربی نوشت: ایران روز جمعه از موشکی رونمایی کرد که خرمشهر نام دارد، گفته می‌شود این موشک مسافت 2000 کیلومتری را می‌تواند طی کند و قادر به حمل تعدادی کلاهک است.

الجزیره نوشت: ایران در یک رزمایش نظامی در روز جمعه از یک موشک بالستیک جدید رونمایی کرد که خرمشهر نام دارد و حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران گفت که کشورش به تقویت توان نظامی خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: ایران با موفقیت موشک دوربرد خرمشهر را آزمایش کرد.

المیادین نوشت: ایران از موشک دوربرد خرمشهر رونمایی کرد، رئیس‌جمهور ایران می‌گوید که ایران هیچ وقت برای تجاوز به کشورهای دیگر از این موشک‌ها استفاده نخواهد کرد و هدف ایران تنها پاسخ به متجاوزان است.

روزنامه عربی 21 نوشت: نیروهای ایرانی یک آزمایش بالستیک موفقیت‌آمیز انجام دادند، این موشک جدید که خرمشهر نام دارد، قابل حمل تعدادی کلاهک و طی کردن مسافت 2000 کیلومتری را دارد.

روزنامه عمان نوشت: سپاه ایران در یک رزمایش نظامی از یک موشک بالستیک جدید که توان حمل تعدادی کلاهک و طی کردن مسافت 2000 کیلومتری را دارد، نقاب برداشت؛ حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران می‌گوید که سلاح ایران برای دفاع از ایران و ملت‌های مستضعف منطقه در برابر ابرقدرت‌ها و تروریسم است.

اسکای نیوز عربی نوشت: ایران یک موشک دور برد را با موفقیت آزمایش کرد و نام آن را خرمشهر گذاشت.

شبکه النور لبنان نوشت: در آغاز هفته دفاع مقدس روز جمعه در کنار حرم امام خمینی (ره) نیروهای مسلح ایران توان دفاعی خود را به نمایش گذاشت و سامانه موشکی جدید به نام خرمشهر با برد 2000 کیلومتری را پرتاب کرد.

پایگاه خبری اخبار الساعه نوشت: ایران از ورود موشک خرمشهر خبر داد، موشکی که کشورهای خلیج (فارس) و منطقه را به رعب و ترس انداخت و توان طی کردن مسافت 2000 کیلومتری را دارد.

روسیا الیوم نوشت: ایران در یک رزمایش نظامی در صبح روز جمعه از یک موشک بالستیک دور برد به نام خرمشهر رونمایی کرد.

روزنامه الحیات نوشت: در سالروز آغاز جنگ ایران و عراق، ایران از یک موشک بالستیک که توان حمل چند کلاهک را دارد رونمایی کرد و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران می‌گوید که کشورش بدون اجازه از هیچ کسی توان موشکی خود را تقویت می‌کند.

خبرگزاری قدس پرس نوشت: تهران سامانه موشکی خرمشهر را به نمایش گذاشت و رئیس‌جمهور ایران متعهد شد که از ملت‌های مظلوم در یمن، سوریه و فلسطین دفاع کند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گوشه ای از توان پهپادی و موشکی ارتش ؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین

دریافت 7 MB دریافت 7 MB دریافت 7 MB دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • فیلم| گوشه‌ای از توان پهپادی و موشکی ارتش؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین
  • فیلم| گوشه ای از توان پهپادی و موشکی ارتش ؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد