Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره ها نتایج مثبتی درتوانمند سازی و افزایش دانش مدیریتی و تخصصی مدیران دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره آموزشی که با موضوع مدیریت قراردادها و پیمان ها و قوانین مربوط به این حوزه و برون سپاری فعالیت ها درحال برگزاری است، برای دومین باراست که در اصفهان برگزار می شود و گروه چهارم اعضای هیئت مدیره در آن حضور یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه دو دوره آموزشی دیگر با همین موضوع، ویژه گروه های اول و دوم نیز به میزبانی گاز اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری کیفی و مطلوب این دوره هماهنگی های زیادی در خصوص تهیه محل مناسب برگزاری، اسکان، پذیرایی، تردد و… انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهانبا اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران این دوره آموزشی را به صورت گسترده و هدفمند برنامه ریزی کرده است بیان داشت:‌ خوشبختانه برنامه ریزی خوبی مطابق بر نیاز اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این دوره ها گفت: این نشست های آموزشی دارای چشم انداز وسیع بوده و اجتماع مدیران که هر کدام صاحب تجربیات و دانش های ارزشمند هستند می تواند به گونه ای، خود توسعه مدیریت دانش نیز باشد.

علوی، در ادامه با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان اصفهان بیان داشت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: برای تأمین گاز بیش از یک میلیون ۷۰۷هزار مشترک در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و ۸ هزارعدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گذشته است.

وی، با اشاره به بهره مندی ۴۸ شهرک صنعتی و ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال ۱۳۴۸ تاکنون، خاطر نشان کرد ۳۴ درصدگاز استان در بخش صنعت، ۲۰ درصد در خانگی، ۳۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۲٫۵ درصد بخش تجاری ۲٫۵ درصد حمل و نقل توزیع ومصرف می شود.

علوی در پایان گفت: گروه دوم اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران ضمن بهره مندی کافی از مطالب آموزشی انجام شده در این دوره، همانند گروه نخست از کیفیت برگزاری دوره و میزبانی گاز اصفهان رضایتمندی لازم را کسب کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است