Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايشگاه ياد ياران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي، مهدي قدمي معاون توسعه مديريت و منابع، عليرضا زماني فرمانده مرکز مقاومت بسيج وزارت اقتصاد، حجت الاسلام ثقفي مشاور وزير در امور ايثارگران و عليرضا عاشوري رييس سازمان بسيج ادارات کشور به عنوان مهمان ويژه و جمعي از مديران ستادي و سازمان هاي تابعه وزارت اقتصاد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، مسعود کرباسيان طي سخناني پس از بازديد از نمايشگاه ياد ياران با اشاره به همزماني برپايي نمايشگاه هفته دفاع مقدس که مصادف با ماه محرم و بزرگداشت شهادت حضرت سيدالشهدا (ع) است، اظهار داشت: اين همزماني به همه ما يادآوري مي کند که بايد پاسدار خون شهداي کربلا و به تبع آن شهداي هشت سال جنگ تحميلي باشيم و اين جز با تلاش و همت دو چندان در راستاي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي به عنوان مهم ترين وظيفه و نقشه راه وزارت اقتصاد به دست نمي آيد.
وي افزود: در همين راستا، همکاران بسيجي ما در مجموعه خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادي و دارايي اين نمايشگاه را بر محور اقتصاد مقاومتي برپا داشته و نقش، وظايف و عملکرد خودشان را در زمينه اقتصاد مقاومتي به نمايش گذاشته اند که حتما مورد نقد و ارزيابي بازديد کنندگان قرار خواهد گرفت.
اين گزارش حاکي است، نمايشگاه ياد ياران با برپايي تعداد 22 غرفه از سوي پايگاه مقاومت بسيج وزارت متبوع و پايگاه هاي بسيج بانک ها، بيمه ها و سازمان هاي تابعه و با محوريت ماه محرم و ايام سوگواري سيدالشهدا (ع)، اقتصاد مقاومتي و نقش و اقدامات وزارت اقتصاد در ايام دفاع مقدس به مدت پنج روز از روز جاري تا پنجم مهرماه در طبقه نخست وزارت امور اقتصادي و دارايي داير خواهد بود.
گفتني است، حوزه مقاومت بسيج خواهران وزارت امور اقتصادي و دارايي با برپايي غرفه مستقل در نمايشگاه ياد ياران حضور يافته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود