Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تبریز با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی بر توجه به اموال و حقوق عمومی گفت: دو هزار و 400 هکتار از اراضی ملی تحت تصرف افراد سودجو در استان سال گذشته به بیت المال بازگشت.

به گزارش ایرنا، موسی خلیل اللهی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان ملکان، ارزش اراضی رفع تصرف را بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دستگاه قضایی در برخورد با مسائل ملی و حقوق عمومی با هیچ کس تعارف ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان تبریز با هشدار به افرادی که در حریم و بستر رودخانه ها اقدام به ساخت و ساز و یا مزرعه باغ احداث می کنند، گفت: این اراضی متعلق به عموم است که در مواقع بحرانی موجب ضرر و زیان مادی و جانی برای مردم می شود و دستگاه های ذیربط با هماهنگی قوه قضائیه موظف به برخورد با این افراد هستند.
خلیل اللهی همچنین به اشاره به حمایت دادستانی و دادگستری استان از واحدهای تولیدی، از فعال شدن 9 کارخانه ورشکسته در استان خبر داد و افزود: این کارخانه ها به علت مشکلات بانکی و حقوقی بسته شده بودند که با تلاش قوه قضائیه به چرخه تولید بازگشتند.
وی گفت: با راه اندازی مجدد این کارخانه ها زمینه اشتغال یک هزار و 500 نفر بیکار شده فراهم شد.
در این مراسم از زحمات پیمان محمدپور تقدیر و مهدی علی مردادی به عنوان دادستان جدید ملکان منصوب شد.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: قادر منجمی ** انتشار: رستگار
7228/6132/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک آسیایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی سازمان عون بن علی و پارک طبیعت انجام می‌شود که در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تائید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

آسیایی همچنین از ایجاد و توسعه شبکه آب‌خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز نیز خبر داد.

کد خبر 6095203

دیگر خبرها

  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد