Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‏آباد- رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: ۳۶ هزار مکان ورزشی درسطح کشور توسط کارخانه ها و شرکت‏ها ایجاد شده است.

به گزارش قدس‎آنلاین به نقل از روابط‎عمومی اداره‎‏کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛ امیر حسینی در جلسه مشترک با انجمن‏های کارگری لرستان افزود: ورزش کارگری پیشینه زیادی دارد و از سال ۱۳۳۸ اداره ورزشی کارگری شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۸۴ مجموعه و مکان ورزشی در ادارات کل کار و رفاه اجتماعی کشور ایجاد شده و امسال در قالب بودجه برای توسعه زیرساخت‏های ورزشی ۴۰۰ میلیارد ریال پیش‏بینی شده که اگر تخصیص داده شود ورزش کارگری روند رو به رشدی را پیدا می‏کند.

وی ادامه داد: ورزش‏های کارگری از ابتدای دولت یازدهم شروع به کار کرد که کارگران در نخستین حضور خود در ایتالیا ۳۳ مدال کسب کردند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور همچنین گفت: در مسابقات جهانی لتونی که سال گذشته برگزار شد ۲۲۷ کارگر اعزام و ۶۴ مدال کسب کردندکه در این مسابقات لرستانی‏ها نقش پررنگی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ مدال نیز توسط کارگران در دو میدانی کسب شده است، اظهار کرد: اکثر قهرمانان المپیک از طبقه محروم جامعه بودند و با تلاش خود موفقیت کسب کردند.

حسینی اضافه کرد: هر کارگاه باید یک مسئول ورزشی داشته باشد و در قالب شرکت‎ها به ورزش بپردازد چرا که می‎تواند در کاهش آسیب‎های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با بیان اینکه در سازمان ورزشی کارگری کشور ۳۵ انجمن ورزشی فعالیت می‏کند، گفت: با راهبردهای تنظیم شده باید فعالیت‏های ورزشی کارگران را در رسانه‏ها منعکس کنیم.

حسینی گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در سطح مسابقات قهرمانی کشور فعالیت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آشتاب در این مراسم گفت: جامعه‎ی کارگری نقش عظیمی در تحقق شعار سال دارند و اگر می‎خواهیم جامعه‎ی کارگری پرنشاط داشته باشیم باید به ورزش پرداخت.

به گفته وی در ۱۸ رشته ورزشی امکانات لازم در اختیار ورزشکاران کارگر لرستان وجود دارد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند