Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ از انتقال آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: بدون شک پیگیر افزایش این میزان نیز خواهیم بود.

ابوالقاسم پالیزگیر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بعد از پیگیری‌های مداوم و باگذشت طی چهار سال، سرانجام آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد منتقل شد، اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان اختصاص بخشی از آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیزگیر به ساخت تصفیه‌خانه برای انتقال آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: در این پروژه هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال آب به مخزن ۱۰ هزار مکعبی در نظر گرفته‌شده بود که در سریع‌ترین زمان ممکن عملیاتی شد، بدون شک احداث خطوط توزیع کار فنی و مهندسی و پیچیده‌ای بود که انجام پذیرفت.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: بار خط انتقال طالقان بسیار سنگین است اما خوشبختانه بعد از گذشت سال‌ها ساعت یک بامداد یکم مهرماه سال جاری آب از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد رسید.

وی میزان آب اختصاصی از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد را سالیانه پنج میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: بدون شک پیگیر افزایش این میزان نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احداث بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر کشور در شهر جدید هشتگرد و افزایش جمعیت در این شهر که به گفته متولیان به ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید، باعث شد که مسئولان استان از وزارت نیرو بخواهند تا سهمیه آب شهر از سد طالقان افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی عملیات عمره در مکه اعلام کرد: زائران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس از هتل محل اقامت خود به مسجدالحرام برای زیارت منتقل می‌شوند.

برای رفاه حال زائران عمره، سرویس ایاب‌وذهاب، به صورت رفت و برگشت ۲۴ ساعته با ۱۴ دستگاه اتوبوس در چهار خط مجزا از مقابل هتل‌های «بلدالطیب، سدره الاحسان، مواکب کوثر و نوفوتیل» محل اسکان زائران ایرانی به ایستگاه «شعب عامر (غزه) نزدیکی مسجدالحرام منتقل می‌شوند.

این سرویس ایاب‌وذهاب تا ۲۳ اردیبهشت (پایان عملیات عمره) برقرار است.

همچنین جهت انتقال زائران عمره از مدینه منوره به مسجد شجره و مکه مکرمه و از مکه مکرمه به جده از جدیدترین اتوبوس‌های، شرکت‌های «دره المنوره» و «قائد» استفاده می‌شود.

کد خبر 6097281

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت