Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جوانان هلال احمر در پیامی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از آغاز به کار مجدد کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیام دکتر مسعود حبیبی برای آغاز سال تحصیلی جدید به شرح زیر است:

« زنگ مهر به صدا درآمده است و رنگ مهربانی دوباره جاری است. هنگامه دوباره باهم بودن است و زمان آموختن، دوباره در کنار هم به احترام قامت استوار و همیشه پرمحبت آموزگاران درس شیرین زندگی می‌ایستیم و همه باهم آموختن را می‌آموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به پاس فراگیری علم و دانش و به بهانه آغاز دوباره فصل آموختن کنارهم آمده ایم؛ صلح و دوستی و تفاهم را دوباره مشق می‌کنیم و احترام به همدیگر را تمرین. املای مهربانی را باز می‌خوانیم تا بدانیم باهم عهد بسته‌ایم در جمعیت هلال احمر در هر فصل و زمانه‌ای به هر علت و بهانه‌ای می‌آموزیم و یاد می‌دهیم که دگردوستی و نوع طلبی هماره جاری‌ است و پایدار.

بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها،‌ حوزه‌های علمیه و مراکز عملی-آموزشی در سال تحصیلی جدید را خدمت همه اعضای محترم سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به ویژه اعضای کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب تبریک عرض می‌کنم. همه روزهای سال برای نوجوان و جوان ایرانی به خصوص هلال احمری‌های عزیز،‌ زمان آموختن و فراگرفتن است. آنان همیشه درس‌های خوب زندگی را تمرین می‌کنند و هیچ‌گاه از علم آموزی باز نمی‌ایستند.

همچنین دانش‌آموزان و دانشگاهیان جزو فرهیخته‌ترین اقشار جامعه هستند که می‌توانند سبب تاب‌آوری پس از بلایا باشند و آموخته‌های خود را به خانواده خود منتقل نمایند.

برای همه آینده‌سازان ایران اسلامی آرزوی موفقیت و روزگاران خوش و سرشار از سلامت و سعادت دارم و امیدوارم نوجوانان و جوانان جمعیت هلال احمر سرمشق و الگوی نیکوکاری و بشردوستی در میان همکلاسان خود و در کل جامعه باشند. اشاعه انسانیت، تامین احترام انسان‌ها،تلاش برای تسکین آلام بشری، کوشش برای ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه و ارائه خدمت داوطلبانه بی‌چشم داشت، رئوس فعالیت‌های یک عضو هلال احمرخواهد بود.


از پروردگار متعال می خواهم در مسیر پیش رو موفق و موید باشید و همواره الگو و سرمشق مهربانی و خدمت به هم نوع.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس