Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ آغاز سال تحصیلی یک میلیون دانش آموز خوزستانی صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در هفتکل به صدا درآمد


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به همزمانی ایام محرم با فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: همانگونه که دانش آموزان شهیدی مثل شهید حسین فهمیده که به فلسفه عاشورا پی برده بودند دانش آموزان امروز نیز به این ارزش پی برنده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزاد حمیدی با بیان اینکه دین اسلام تنها دینی است که با خواندن آغاز می شود گفت: در کشور به هیچ تکامل و تحولی نخواهیم رسید ، مگر اینکه آموزش و پرورش به بالندگی و تکامل برسد .
وی با بیان اینکه از چهارده میلیون دانش آموز کشور یک چهاردهم آنها یعنی یک میلیون دانش آموز در استان خوزستان به تحصبل اشتغال دارند افزود : این جمعیت بالا دانش آموزان موجب می شود که توجه ویژه ای به دانش آموزان و فرهنگیان خوزستان شود .
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم سهم بیشتری برای طرح های عمرانی آموزش و پرورش خوزستان در نظر بگیریم گفت : 7 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی نوسازی مدارس خوزستان در نظر گرفته شده است .
استاندار خوزستان هم در این مراسم گفت : سرانه فضای آموزشی را امسال در استان با بهره برداری از 131مدرسه که شامل 498 کلاس است افزایش داده ایم .
غلامرضا شریعتی همچنین برنامه آموزشی سال آینده استان را برچیدن کلاسهای کانکسی برشمرد .
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم افزود : در سال تحصیلی گذشته موفقیت های خوبی درخوزستان داشتیم و در بحث پیش دبستانی و در کنکور و تربیت بدنی جایگاه های خوبی در سطح ملی کسب کردیم.
محمد تقی زاده بیان کرد: امسال مهر را به شکلی آغاز می کنیم که هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل پشت درهای مدرسه نداشته باشیم.
در خوزستان دو هزار و 929 مدرسه روستایی و یک هزار و 762 مدرسه شهری وجود دارد که همه این مدارس برای آغاز مهر آماده شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد