Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: 8سال دفاع مقدس برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازعصرهامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی در جلسه سیاست گذاری ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان که با حضور اعضاء در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجایگاه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت:ما دفاع جانانه را از عاشورا آموخته ایم و توانستیم 8سال در مقابل دشمن به دفاع بپردازیم، 8سال دفاع مقدس ما برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مطلب که دفاع مقدس معروف بوده و همگان برای پاسداشت و انتقال وقایع آن به نسل های جدید و آِنده باید تلاش کنند، افزود: بدترین منکر این است که بخواهیم دفاع مقدس را مورد تحریف قرار دهیم و از بیان ارزشها و واقعیات این 8سال غافل شویم.
وی با تاکید بر این مطلب که امر به معروف ونهی از منکر یک تیغ دو لبه است که یک طرف آن معروفات و یک طرف آن منکرات است، تصریح کرد: اساس کار امر به معروف و نهی از منکربرعهده گروه طلایه داران امر به معروف است.
وی اظهارداشت: برگزاری کلاسها و کارگروههای آموزشی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اثرات بسیار مفیدی به دنبال دارد که باید بیش از گذشته مورد تاکید قرار داشته باشد.
سرهنگ اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه به تشریح برنامه های این ستاد در طی هفته احساء امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: برگزاری نشست خبری در راستای گرامی داشت هفته، اجرای رژه یگان نمونه امر به معروف ونهی از منکر در 31شهریور، برگزاری تجمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در پیش از نمازهای جمعه سراسر استان،سخنرانی فرمانده هان سپاه در زمینه امر به معروف ونهی از منکر و غیره را از برنامه های اجرا شده این ستاد و ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در دو روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین