Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین برنامه های کشور است که مقام معظم رهبری با طرح اولیه و سپس ابلاغ سیاست های کلی آن به همه بخش های دولتی و خصوصی، اجرای آن را برای رونق اقتصادی کشور امری ضروری تبین و تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین برنامه های کشور است که مقام معظم رهبری با طرح اولیه و سپس ابلاغ سیاست های کلی آن به همه بخش های دولتی و خصوصی، اجرای آن را برای رونق اقتصادی کشور امری ضروری تبین و تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآفرینان با ایجاد فرصت های جدید اقتصادی و تولیدی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها و بخش های کوچکتر ازآن توانستند در زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور موثر باشند.

در این راستا سراغ دو تن از کارآفرینان بسیجی ساکن در شهرستان گچساران رفتیم و از آنها راجع به نحوه کسب و کارشان سئوالاتی کردیم و با پشتکار و تلاش وی آشنا شدیم.

در ابتدا به سراغ زنبوردار گچسارانی رفتیم.

ابتدا خودتان را معرفی کرده و بفرمایید در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

علی عسکر کرمی هستم ساکن گچساران از استان کهگیلویه وبویراحمد، در عرصه زنبورداری فعالیت دارم.

آیا از بسیج سازندگی تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کردید؟ و زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کردید؟

بله، بعد از طی دوره های آموزشی مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات زنبوداری دریافت کردم که با راه اندازی این طرح توانستم زمینه اشتغال ۴نفر را به طور مستقیم و ۲ را به صورت غیرمستقیم فراهم کنم.

آیا طرح شما تا کنون سودآوری داشته است؟

من از اجرای این طرح راضی هستم و تا کنون دو و نیم تن برداشت از کندوهای عسل داشتم، میزان فروش در ماه ۱۲میلیون و در سال بین ۱۰۰تا ۱۲۰میلیون درامد دارم.

سخن آخر شما چیست؟

یک سری مشکلاتی است که شامل خدمات بانک عامل می باشد که درخصوص معرفی خریدار به فروشنده در اصفهان که امید داریم مسئولان اقدام کنند، مشکل بی بارانی در منطقه است که در این حالت باید زنبورها از شکر تغذیه شوند و شکر در بازار به قیمت آزاد فروخته می شود و ...، با وجود مشکلات ما تمام تلاشمان را میکنیم تا محصولی مرغوب به همه ارائه بدیم.

در ادامه سری به لبنیاتی برادران خیرمند گچسارانی زدیم؛

ابتدا خودتان را معرفی نماید و بفرمایید در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

رحیم خیرمند هستم مدیر فروشگاه لبنیاتی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد گچساران قبل از این شغل بیکار بودم و چون گاوداری داشتیم به این فکر افتادم که این طرح را اجرا کنیم.

آیا از بسیج سازندگی تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کردید؟ و زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کردید؟

بله، با حمایت سپاه ناحیه گچساران به مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردم که با حمایت برادرانم توانستیم خط تولید شیر و توزیع محصولات لبنیاتی در این مرکز را راه اندازی کنیم

آیا طرح شما تا کنون سودآوری داشته است؟

محصولاتی که در این فروشگاه عرضه میشود شامل شیر، دوغ، ماست، پنیر، کره، کشک، پنیر محلی، از جمله محصولات تولیدی میباشد که روزی ۱ تا ۱.۵ تن فروش داریم.

سخن آخر شما چیست؟

مشکل اساسی که دست به گریبان ما شده کد بهداشتی است، که از سوی مرکز بهداشت گچساران به ما داده نمی شود این مشکل باعث شده در بخش بازاریابی مشکل داشته باشیم ولی خوشبختانه مردم از محصولات لبنیاتی ما راضی هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است