Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - جانشین نیروی انتظامی کشور در هجدهمین کمیسیون عملیات ناجا گفت: موضوع قاچاق یک موضوع ملی است زیرا منشاء اکثر جرائم قاچاق است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پلیس هرمزگان، سردار اسکندر مومنی در هجدهمین کمیسیون عملیات ناجا در بندرعباس ضمن تسلیت ایام محرم بیان داشت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون فداکاری های ایثارگران، شهدای دوران دفاع مقدس،شهدای حرم و شهدای نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقوله کشف می تواند یکی از شاخص ها باشد ولی تمام شاخص ما برای ارزیابی عملکرد نیست و ما باید رویکردمان را به جای کشف محوری بر روی دستگیری باند محوری و قاچاقچی محوری بگذاریم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با قاچاق هدف صرفا کشف کالا نیست، تصریح کرد: هدف نهایی کاهش ورود قاچاق و دستگیری قاچاقچی اصلی و سرباندهای قاچاق است.

سردار مومن با بیان اینکه شاخص های امنیتی در هرمزگان بسیار مطلوب می باشد، اذعان داشت: جرائم خشن از جمله سرقت بانک،قتل،سرقت مصلحانه و راه زنی فراوانی کمی دارد اما همان میزان اندک احساس نا امنی شدیدی ایجاد می کند.

جانشین نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه حاشیه نشینی و بیکاری زمینه ساز بروز سرقت های خرد می شوند، خاطرنشان کرد: موضوع قاچاق یک موضوع ملی است چون منشاء اکثر جرائم قاچاق است و نیروی انظامی بر روی این مقوله تاکید ویژه ای دارد زیرا تاثیر مستقیمی بر امنیت ملی دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر