Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلند مرتبه سازی های انجام گرفته در خیابان خیرین تربت حیدریه علاوه بر مشکلاتی که برای اهالی بوجود آورده دارای زیر ساخت مناسب نیست و از طرفی روند این ساخت و سازها همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، در چند سال اخیر بلند مرتبه سازی در شهر تربت حیدریه باعث شده که بسیاری از مردم از وضع موجود و اینکه نمی توانند به مانند گذشته در آسایش زندگی کنند گلایه دارند و از سوییدیگر با توجه به مشکلات آلودگی هوا و فقدان زیر ساخت لازم این امکان وجود دارد، شهر تربت حیدریه هم به مانند خیلی از شهرهای دیگر به این معضل گرفتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلند مرتبه سازی های انجام گرفته در خیابان خیرین تربت حیدریه علاوه بر مشکلاتی که برای اهالی بوجود آورده دارای زیر ساخت مناسب نیست و از طرفی روند این ساخت و سازها همچنان ادامه دارد.

یکی از اهالی محل در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در این منطقه اکنون دچار مشکلات زیادی هستیم، زیرساخت محله اصلا مناسب نیست و با اندک بارش باران محله تبدیل به باتلاق می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این خیابان در مرکز شهر واقع شده هنوز بسیاری از معابر آن آسفالت نشده و خاکی است و لذا می طلبد به این نکته مهم از سوی شهرداری که دردو سال گذشته به مقوله آسفالت توجه ویژه ای شده، اهتمام داده شود.


یکی دیگر از اهالی محل نیز گفت: ساختمان های مرتفعی که توسط برخی افراد ذی نفوذ در شورای شهر ساخته شده آسایش محله را مختل کرده و متاسفانه دچار مشکلات عدیده ای با این بلند مرتبه سازی هاهستیم و آسایش و امنیت نداریم.

وی بیان داشت: فشارآب در این منطقه با توجه به استفاده این ساختمان ها از پمپ غیرمجاز به شدت افت داشته و اضافه بر اینها اینکه منازل این منطقه علی‌رغم واقع شدن در مرکز شهر هنوز به شبکه فاضلاب شهری متصل نیست.

رئیس اداره آب و فاضلاب تربت حیدریه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: پمپ هایی که غیر مستقیم و از مخزن برای ساختمانها تهیه شده مشکلی ایجاد نمی کند؛ اما با پمپ های غیر مجاز که از خط اصلی شبکه آبرسانی شهری اتصال داده شده باشد برخورد می کنیم و لذا شهروندان به محض مشاهده چنین مواردی، این تخلفات را حتما به اطلاع شرکت آبفا برسانند.

محمود امیری در خصوص فاضلاب این منطقه بیان داشت: طبق قرارداد منعقد شده با پیمانکار جدید بزودی مناطق فرعی که سیستم لوله گذاری فاضلاب آن از سالیان گذشته باقیمانده اعلام و کار آغاز خواهد شد.

شهروند دیگر ساکن این محل می افزاید: معضل مهمی که علاوه بر بلند مرتبه سازی با آن مواجه هستیم، کارگاه فرسوده ریسندگی است که بارها مسئولین شهرداری وعده تخریب آن را داده اند؛ اما هنوز اتفاقی نیفتاده و سبب آلودگی محیطی بسیار زیادی نیز شده است.

شایان توجه است؛ رئیس شورای شهر و همچنین رئیس کمیسیون خدمات شهری تربت حیدریه از وجود این کارگاه ریسندگی که فضای زیست محیطی نامناسبی را در این منطقه بوجود آورده و شهرداری وعده تخریب آن را داده اظهار بی اطلاعی کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد