Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس حقوقی فوتبال گفت: چهار ماه محرومیت طارمی قابل پیش بینی بود و می‌توانست به شش ماه هم برسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی محمودی کاشناس حقوقی فوتبال با اشاره به محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی اظهار داشت: این چهار ماه محرومیت طارمی قابل پیش بینی بود و می‌توانست به شش ماه هم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت پرسپولیس هم قابل انتظار بود.

وی پرسپولیس را در افزود: این باشگاه 21 روز وقت دارد تا به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت و به این رای اعتراض کند.

وی در مورد اینکه طارمی می‌تواند در بازی با الهلال پرسپولیس را همراهی کند، خاطرنشان کرد: طارمی قطعا به الهلال نمی‌رسد و رسیدگی به پرونده او در CAS دو ماه طول می‌کشد. ما در این زمینه‌ها تعامل خوبی با فیفا نداریم. در این پرونده هم تخلف آشکار شده و قرارداد بدون دلیل فسخ شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند