Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی تعرفه‌ جدید مخابرات برای اینترنت و مکالمه نشان می‌دهد ایراد ترافیک محدود داخلی حذف شده، مکالمه داخل استانی رایگان به علاوه دو مشوق کوچک مکالمه ای اضافه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دیروز با پستی اینستاگرامی با انتشار عکسی ازاجرای آزمایشی و اختیاری تعرفه‌های پیشنهادی جدید اینترنت مخابراتدر برخی استان‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جهرمیتاکید کرد: «این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در صد روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد»، امااز کاربران و صاحب‌نظران خواست برای جمع‌بندی نهایی درباره این تعرفه‌ها نظر دهند.

پس از آن سمیع الله صادقی معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با فارس جزئیات تعرفه 3 بسته‌ ترکیبی را تشریح کرد.

جدول تعرفه‌های جدید اینترنت و مکالمه مخابرات به شرح زیر است:

در آخرین روزهای دولت یازدهم اصلاح روش فروش اینترنت در کشور از حجمی به غیرحجمی به مرحل پایانی بررسی ها رسید و تا مرز اجرایی شدن پیش رفت اما به دلیل اعتراض کاربران تا رسیدن به مدل بهتر متوقف شد.

این تعرفه‌ها به شرح زیر بود:

بررسی تعرفه‌های جدید پیشنهادی مخابرات نشان می دهد یکی از ایرادات به تعرفه‌های قبلی (که اجرایی نشدند) در پیشنهاد جدید رفع شده و ترافیک داخلی که پیش از این محدود در نظر گرفته شده بود اکنوننامحدود دیده شده است.

همچنین در این بسته‌ها مکالمه داخل استانی نامحدود به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که می‌تواند یک مشوق تلقی شود و بیشتر از آن تسهیل گر ارتباطات مشترکان خواهد بود و قرارگرفتن این دو ویژگی (ترافیک داخلی نامحدود رایگان و مکالمه داخل استانی رایگان) مدل ارائه سرویس را تا حدی به مدل کشورهای پیشرو نزدیک می‌کند.

پیش بینی 60 دقیقه مکالمه بین استانی و 30 دقیقه مکالمه ثابت به همراه نیز بیشتر می تواند نقش مشوق داشته باشد زیرااز نظر هزینه‌ای به ترتیب 19800 ریال و 18750 ریال هزینه دارد و تخفیف فوق العاده ای نیست.

اما در نهایت اصل موضوع روی قیمت ترافیک بین الملل است. در حالت قبلی بدون همه این پیشنهادها ارزش بسته مشابه دارای 10 ترافیک بین الملل ماهانه 35 هزار تومان بود که اکنون 31 هزار تومان پیشنهاد شده است. در حالت قبل و همچنان ارائه تنها 10 گیگ ترافیک بین الملل به کاربران معمولی و سپس فروش هر گیگ به قیمت تا 1800 تومان برای آنها به صرفه نیست. نکته اصلی که باعث می شود این بسته به صرفه و مورد پسند باشد ارائه حداقل 20 گیگ ترافیک بین الملل با همین قیمت است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد.

راه خلق اتفاقات متفاوت در حوزه سرگرمی، ادامه دارد

او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم درباره اینکه سال 1402 چطور بر شبکه نسیم گذشت،  به این نکته اشاره کرد: واقعاً خیلی سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر بسیار خوشحالم که برندهای جدید معرفی شدند. شاید برخلاف برخی این اعتقاد را دارم که خیلی نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را مقابل برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد چون واقعاً حرف بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما همواره در این ایام به فکر طراحی برند جدید و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال جدید هم ادامه دارد.

در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌خان هستیم

خوشرو در خصوص رسیدنِ ایرج طهماسب با «میهمانی» به آنتن و ساخت برنامه «جناب‌خان» در 1403 تأکید کرد: مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با حضور میهمانان مختلف در 30 قسمت و البته قسمت‌هایی ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی حضور ندارند.   

فرزاد حسنی با یک مسابقه ترکیبی می‌آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم، تأکید کرد: تجربه ساخت «برمودا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود که با قدرت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

دورهمی پخش می‌شود؟

وی در پاسخ به این سؤال که بالأخره «دورهمی» مهران مدیری پخش خواهد شد یا خیر؛ افزود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

برنامه‌های استعدادیابی ادامه پیدا می‌کنند؟

خوشرو در خصوص ادامه برخی از برنامه‌های استعدادیابی شبکه نسیم همچون بگو بخند و خوش‌نمک، خاطرنشان کرد: اگر حمایت شود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تقویت و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا استعدادهای جدید معرفی شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار جدید دوباره برمی‌گردد و به صورت رقابتی ادامه پیدا خواهد کرد؛ کسانی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

خبری جدید از «میهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیعی‌جم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به سمت سریال‌سازی هم خواهید رفت، گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.  

چهره‌ها برمی‌گردند چهره‌سازی هم دنبال می‌شود

مدیر شبکه نسیم در خصوص بازگشت چهره‌ها به تلویزیون که در سال 1402 سرعت بیشتری به خودش گرفت، تأکید کرد: روند استفاده از ظرفیت‌هایی که مردم خیلی آنها را دوست دارند حتماً ادامه پیدا می‌کند چهره‌هایی که هستند خواهند بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ دنبال می کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره‌های جدید و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آنها را بشناسند و ظرفیت‌های جدید هنری که در کشور وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آنها غافل بوده و فرصت خوبی است که تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان در شبکه نسیم
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • یک برنامه جدید با محوریت جناب خان در راه است
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • کاخ سلیمانیه ترکیبی از هنر و معماری ادوار گذشته
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • خاطره کمدین معروف از مکالمه سوت بلبلی روی آنتن