Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@14:12:02 GMT

درجه انتظامی شهرضا باید ارتقاء پیدا کند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۸۴۰۴

درجه انتظامی شهرضا باید ارتقاء پیدا کند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: درجه انتظامی شهرضا باید ارتقاء پیدا کند اما این مسئله در حوزه اختیارات فرمانده نیروی انتظامی کشور و ستاد کل نیروهای مسلح است، باوجود این در استان هم این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان کرد: امنیت مهمترین رکن هرجامعه است که بدون آن دست یابی به توسعه پایدار ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: لازم است همه نهادهای اجرایی با نیروی انتظامی تعامل داشته باشند تا امکان لازم برای استقرار امنیت پایدار فراهم شود، فرمانده معظم کل قوا نیز بر ضرورت اسن مسئله تدکید فرمودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایستگاه شهید امامی شهرضا خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، ما هم بر ضرورت تجهیز این ایستگاه تأکید داریم و نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم برد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: درجه انتظامی شهرضا باید ارتقاء پیدا کند اما این مسئله در حوزه اختیارات فرمانده نیروی انتظامی کشور و ستاد کل نیروهای مسلح است، باوجود این در استان هم این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

امام جمعه شهرضا نیز در این مراسم بیان کرد: استان اصفهان در زمینه مبارزات انقلابی کارنامه درخشانی دارد، این استان با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر توانسته ولایتمداری خود را ثابت کند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری مناسک حج امسال، عنوان کرد: در این ایام اقتدار نظام جمهوری اسلامی به خوبی به همگان ثابت شد، حجاج ایرانی در شرایط خوبی اعمال خود را انجام دادند، این اقتدار نیز مرهون تدابیر رهبری و خون شهدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: ارتقاء جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است، وقتی به موقعیت جغرافیایی این شهرستان بنگریم، ضرورت این مسئله را بیشتر احساس می‌کنیم.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: نیروی انظامی در هر منطقه مهم ترین نقش را در تأمین امنیت بر عهده دارد به همین دلیل لازم است مقدمات لازم برای ارتقاء کیفیت وسایل و امکانات آن فراهم شود.

فرماندار شهرضا نیز در این مراسم بیان کرد: شهرضا در حال حاضر جمعیتی در حدود ۱۶۰ هزار نفر دارد، این شهرستان به لحاظ موقعیت بین راهی در ساعات اوج تردد بیش از ۵۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی آن عبور می‌کنند، بنابراین لازم است تجهیزات بیشتری در اختیار پلیس شهرضا قرار گیرد.

محسن گلابی تصریح کرد: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا نیز در این آیین عنوان کرد: در مدت 5 سال گذشته در شهرستان شهرضا19 تن مواد مخدر کشف و 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شدند.

حمید امیرخانی ادامه داد: در این مدت 625 دستگاه خودرو توقیف شد، این در حالی است که در حوزه فعالیتهای پلیس راهور، تصادفات فوتی 25 درصد، تصادفات جرحی 20 درصد و تصادفات خسارتی 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: در مدت 5 سال گشذته 4700 نفر به خدمت نظام وظیفه اعزام شدند و 1400 پرونده معافیت صادر شده است.

به گزارش شهرضانیوز، حمید امیرخانی – فرمانده انتظامی شهرضا بازنشسته و محمدحسین باباکلانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرضا، منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند