Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه همه‌ی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است، گفت: کوتاه کردن دست متجاوزان قدرتی است که مردم به‌نظام و انقلاب داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول جلایی امروز در گفت‌وگو با ۸دی با اشاره به تحمیل هزینه‌های سخت و سنگین جنگ علیه ایران اظهار کرد: جنگ تحمیلی خون بیش از ۲۰۰ هزار جوان متعهد و ایرانی را بر زمین ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران چند صد هزار جوان ایرانی را از دست داد اما امروز به شهدای خود افتخار می‌کند افزود: فدا کردن انسان‌های پاک و مجاهد در راه خدا برای ایرانیان گرچه سخت است اما همه‌ی خانواده‌های شهدا و ملت انقلابی ایران به وجود شهدای خود افتخار می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تکرار تجربه دفاع مقدس در منطقه گفت: هرچقدر که ایران اسلامی از تاریخ دفاع مقدس فاصله می‌گیرد متوجه می‌شود که راه علاج مشکلات و موانع کشور توجه بیش‌ازپیش به دستاوردهای دفاع مقدس و ارزش‌های نهفته در آن است.

جلایی به لزوم عبرت گیری از مفاهیم دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید همه‌ی ملت و دولت با نگاه عمیق به ابعاد جنگ دقت نظر داشته باشد چون همه‌ی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ارزش‌های دفاع مقدس استوار است.

وی بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل همچون دوران جنگ در پشت سر یکدیگر حرکت می‌کنند، گفت: صف آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران واحد بود و علاوه بر امکانات پول نیز داشتند اما نتوانستند ملت ایران را به‌زانو دربیاورند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر قدرت بالای نظامی و توان دفاع کشور گفت: الحمدالله ایران اسلامی اکنون به‌ جایی رسیده که هیچ کشور متجاوزی جرئت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

جلایی با اشاره به تمایل دشمن برای حمله به ایران و نابود کردن انقلاب و ملت آن گفت: جرئت حمله نکردن دشمن به ایران به‌راحتی به دست نیامده و نمی‌توانند به خود اطمینان دهند که با حمله به ایران می‌توانند به اهداف خود برسند.

وی به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز بیگانگان اشاره کرد و گفت: قدرتی که امروز دست متجاوز را از میهن اسلامی ایران کوتاه کردت قدرتی است که مردم به این انقلاب و نظام داده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: باید توجه و اتکای ما به قدرت درونی و مردمی باشد چون تجربه دفاع مقدس نشان می‌دهد که استقامت و پایداری نتیجه‌اش پیروزی در مقابل متجاوزان و زیاده خواهان است.

جلایی با تاکید بر اینکه باید با جوانان همراه بود، گفت: شاید نتوان پیروی صددرصدی از مواضع جوانان داشت اما می‌توان به‌صورت صد درصد با جوانان همراه بود و قله‌های تکامل و تعالی را پیمود.

وی بابیان اینکه باید تجارب و حمایت اصحاب دفاع مقدس در پشت جوانان این سرزمین باشد، خاطرنشان کرد: شبهات و تردیدهایی که دشمن علیه ایران و ارزش‌های آن‌ها مطرح می‌کند بیانگر قدرت آن‌ها نیست بلکه شبهاتی امروز تکراری هستند که نیازمند پاسخ‌های امروزی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور