Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مصطفی اژدری، سرپرست سازمان بسیج رسانه فارس امروز، اول مهرماه در جلسه شورای عالی بسیج رسانه فارس به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی ضمن برشمردن برنامه‌ها و اهداف این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدای رسانه، بازدید از موزه دفاع مقدس، برگزاری ضیافت اندیشه ویژه اصحاب رسانه با حضور و تدریس آیت‌الله کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه‌های ما طی این ایام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژدری همچنین سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای رسانه و تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه در طول ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه با تشریح اهداف این سازمان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: ایجاد روحیه مطالبه‌گری از مسئولان در بین اصحاب رسانه و پیگیری مشکلات مردم از جمله مهم‌ترین اهداف این سازمان در احیای روحیه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بیان كرد: در همین ارتباط برگزاری اردوی جهادی و سرکشی از مناطق محروم از جمله برنامه‌های این سازمان در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

یادآور می‌شود، در انتهای این نشست، اعضای شورای عالی سازمان بسیج رسانه فارس به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان