Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگویی در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت، گفت: بازی از سوی دو تیم جاندار و خوب دنبال می‌شود. صنعت نفت تیم بسیار خوب، دوند و رو به جلویی است. واقعا جای این تیم در جدول اینجا نیست. البته ما هم فولاد هستیم و آنها کارشان بسیار سخت بود.

وی در مورد سنگ‌پرانی‌هایی که صورت گرفت، اظهار داشت: متاسفانه خیلی سنگ‌پرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دو سال که به ابادان رفتم، سنگ پرانی و توهین می‌شود. آنها این مسئله را قبول نمی‌کنند. نیروی انتظامی و هیأت فوتبال آبادان نمی‌خواهند قبول کنند که این مشکل پیش می‌آید. هر چه به آنها این مسئله را گفتیم قبول نکردند و در جلسات هماهنگی ساده از کنار آن می‌گذرند. باید به زحمات ناظر بازی رفعتی آفرین گفت که خیلی زحمت کشید.

زهره‌بخش در مورد اینکه آیا در نیمه دوم قصد ورود به زمین را نداشتند، تصریح کرد: در نیمه دوم وقتی به زمین آمدیم دیدیم هواداران ما را به بیرون منتقل کردند. با کادرفنی تصمیم گرفتیم ابتدا وضعیت هواداران ما مشخص شود و سپس به زمین برویم. به عشق هواداران به موفقیت می‌رسیم. انها در سختی، گرما و هوای شرجی کنار تیم هستند و ما راضی نمی‌شویم به آنها توهین شود. سپس ناظر از سیدسیروس پورموسوی خواهش کرد بازی را آغاز کنیم و آنها هواداران را وارد ورزشگاه می‌کنند. با وجود اینکه این اتفاق رخ داد اما باز هم سنگ‌پرانی‌ها ادامه داشت.

وی در مورد مهمان نوازی‌ آبادانی‌ها تصریح کرد: از آنها راضی نبودیم. البته روبرو جایگاه تیم ما را هم تشویق کردند اما در اطراف جایگاه همیشه سنگ‌پرانی می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد زمان بازی فولاد و استقلال خوزستان عنوان کرد: هنوز ابلاغ رسمی نشده و چیزی نشنیدم. برخی می‌گویند تغییر کرده و برخی خلاف آن را می‌گویند. این خبر که تغییر نکرده به واقعت نزدیک تر است.

وی در پایان در مورد دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی سختی در پیش است. دربی حساسیت‌ خودش را در پیش دارد. امیدواریم در این بازی برنده شویم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!