Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط آهن خواف- هرات که افغانستان را به شبکه ریلی ایران وصل می کند در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیما از کابل،خط آهن خواف- هرات که افغانستان را به شبکه ریلی ایران وصل می کند در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

« جیلانی فرهاد » سخنگوی استانداری هرات اعلام کرد: عملیات ساخت قطعه سوم خط آهن خواف – هرات در حال نهایی شدن است و این طرح تا چند روز آینده با حضور مقامات ایرانی و افغان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: بهره برداری از خط آهن خواف – هرات با ورود اولین قطار حامل سیمان از ایران به استان هرات انجام می شود.این مقام محلی افغان بهره برداری از خط آهن خواف هرات را یک تحول اقتصادی برای افغانستان خواند.خط آهن خواف- هرات یکصد وسی کیلومتر طول دارد که دو قطعه آن در خاک ایران به طول هفتاد کیلومتر احداث شده است و قطعه سوم آن در استان هرات آماده بهر برداری است.قطعه چهارم این خط آهن قرار است با کمک مالی ایتالیا در افغانستان احداث شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک