Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: نیروهای تاسیسات دانشگاه در خوابگاه دخترانه اسکان یافته اند و دانشگاه اراده‌ای برای چابه چا کردن‌شان از خود نشان نمی‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو علیرضا طاهری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان بیان کرد: خوابگاه دخترانه فاطمیه از تابستان در حال تعمیر بوده است و از همان موقع نیروهای تاسیسات در خوابگاه دخترانه اسکان پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر با بازگشایی دانشگاه و حضور دانشجویان در خوابگاه هنوز هم نیروهای تاسیسات در خوابگاه دختران زندگی می کنند.

طاهری ادامه داد: درحالی که خوابگاه کارشناسی ارشد دانشگاه نیز تغیر کرده اما هنوز امکانات رفاهی برای دانشجویان آن مهیا نشده است.

وی در خصوص وضعیت سلف دانشگاه نیز بیان کرد: علی رغم افزایش 20 درصدی قیمت غذا توسط دانشگاه کیفیت آن تغیری نداشته است.

طاهری در پایان نیز از معاونت فرهنگی دانشگاه به دلیل عدم قرار دادن امکانات برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود گلایه کرد و تصریح کرد: امکانات دانشگاه باید در خدمت دانشجویان باشد نه اینکه تشکل ها حتی برای گرفتن یک میز هم قرار باشد به دردسر بیافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از جذب ۱۲میلیارد ریال وام دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا جعفری امروز، ۱۶ اسفندماه در یازدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان، اظهار کرد: در نیم‌سال اول ‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ، ۱۲ میلیارد ریال وام دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: مبلغ مذکور، معادل یک پنجم کل بودجه اختصاص داده شده صندوق رفاه دانشجویی به دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور توسط این واحد استانی جذب شده است که مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه نیز، طی نامه‌ای از عملکرد استان در جذب اعتبار مذکور تقدیر کرد.

جعفری با اشاره به اینکه در نیمسال تحصیلی گذشته به ۱۰۰ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات دانشجویی در این دانشگاه وام دانشجویی پرداخت شده است، تصریح کرد: در این نیمسال تحصیلی ۴۰۵ دانشجو متقاضی دریافت تسهیلات بوده‌اند که به هر نفر مبلغ ۳۰ میلیون ریال وام دانشجویی اختصاص یافت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در هر نیمسال تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس swf.ir درخواست وام خود را برای ترم جاری ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران
  • امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران
  • ناظم بکائی: ساخت اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه الزهرا (س) در سال ۱۴۰۳/ منابع هنوز اختصاص داده نشده
  • حمله هندو‌های تندرو به دانشجویان مسلمان در هند
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • حمله به دانشجویان افغانستانی در هند
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان