Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:29:49 GMT

دو مسیر «بی ار تی» در طرح جامع ترافیک گرگان دیده شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۱۹۵۴۶

دو مسیر «بی ار تی» در طرح جامع ترافیک گرگان دیده شد

گرگان- معاون زیربنایی، حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: دو مسیر «بی ار تی» (BRT) در طرح جامع در نظر گرفته شده که سبب باز کردن گره های ترافیکی می شود.

علیرضا حاج محمدعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح جامع ترافیک در مرکز استان گلستان با افق ۲۵ ساله تدوین و فرستاده شد و مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح جامع پس از مطالعات سنگینی در شریان های درجه یک و دو و سه، معابر، طرح جامع و طرح تفضیلی و بر اثر تحقیقات و برداشت های میدانی که GIS (سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی) است و براساس وضعیت و کالبد شهری تهیه شد.

حاج محمدعلی تأکید کرد: از موارد شاخص در این طرح، اجرای بی آر تی است که ۱۸ کیلومتر اجرای اتوبوس سریع در شهر گرگان خواهیم داشت و با کمک دیگر زوایای طرح سبب روان سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور خواهد شد.

معاون زیربنایی؛ حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان توضیح داد: طرح تصویب شده و باید وزارت کشور آن را به استانداری و استانداری آن را به شهرداری ابلاغ کند، بعد از ابلاغ، فاز به فاز بسترهای آن آماده و اجرای آن شروع خواهد شد.

وی گفت: فازهای مختلف به پیمانکارهای مختلف برای اجرا سپرده می شود و بر اثر برنامه زمان بندی که در طرح پیش بینی شده به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: طرح جامع با برداشت وضع موجود و گره های موجود و راه حل های پیشنهادی تهیه شده است و افق بلند مدت در آن در نظر گرفته شده است.

حاج محمدعلی با بیان این که در این طرح، ترافیک، اصلاح معابر، تعویض معابر، تقاطع ها و مسائلی که با GIS انجام می شود برای برداشتن ترافیک و مرتفع کردن گره های ترافیکی درنظر گرفته شده، گفت: دو مسیر برای بی آر تی پیش بینی شده که مسیر اول، از شهید قندهاری تا نهارخوران و مسیر دوم میدان بسیج تا جرجان است.

وی افزود: پیاده راه، زیرگذر عابر و تقاطع ها و اصلاح مسیر، راست گردها و زدودن موانع خیابان ها مانند تیرهای برق و تابلوها و اضافه کردن عرض مفید خیابان و مسائل ترافیکی در آن لحاظ می شود و محورهایی نیز مانند شهرک تالار به آن اضافه می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۱۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت