Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران (رحمانی‌فضلی، ظریف، قاضی زاده هاشمی و نوبخت) را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در حکمی چهار عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد.
متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر رحمانی‌فضلی، جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف، جناب آقای دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، جناب آقای دکتر علی نوبخت به استناد بند ۲ قسمت الف ماده ۱۰ قانون اصلاح موادی از اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲/۰۲/۲۴ مجلس شورای اسلامی با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است ضمن همکاری موثر با سایر اعضای محترم، در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید. حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی