Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ورزش‌هایی که سبب افزایش انگیزه شما برای کار و تلاش می‌شوند

انجام ورزش تنها برای حفظ تناسب اندام و لاغری نیست، بلکه برخی از ورزش‌ها می‌توانند سبب خوش بینی و افزایش میل به تلاش و کوشش در افراد برای موفقیت در زندگی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه 25 هیئت‌ دانشجویی

همزمان با فرارسیدن محرم و آغاز سال تحصیلی برنامه هیئت‌های دانشجویی 25 دانشگاه‌های برتر کشور اعلام شد.

انجام 2 ميليون ماموريت اورژانس در سال 95/ تهران، اولين شهر دنيا با ٢٥٠ موتورآمبولانس

رئیس اورژانس کشور از انجام ۲ میلیون ماموریت اورژانس در سال ۹۵ خبر داد.

نشانه‌های کودک آزاری که والدین باید جدی بگیرند

دبیر اجرایی کنگره انجمن روانپزشکان گفت: انواع مختلفی از آزار و اذیت کودکان وجود دارد که ممکن است به دلیل اینکه فیزیکی نبوده کمتر به چشم آید، اما سبب آسیب رساندن روانی به کودکان می شود.

دانش آموزان قاره های مختلف چگونه روز اول مدرسه را برگزار می کنند؟

شروع سال تحصیلی در اقصی نقاط جهان با زمان و آداب خاص خود برگزار می‌شود که شرایط جغرافیایی و تصمیمات هر کشور در اعلام این زمان بی تاثیر نیست.

ورزش‌هایی که سبب افزایش انگیزه شما برای کار و تلاش می‌شوند

انجام ورزش تنها برای حفظ تناسب اندام و لاغری نیست، بلکه برخی از ورزش‌ها می‌توانند سبب خوش بینی و افزایش میل به تلاش و کوشش در افراد برای موفقیت در زندگی شوند.

ثبت نام وام ویژه دکترا آغاز شد

ثبت‌نام وام ویژه دکترا از امروز آغاز شده است و دانشجویان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

نزاع، دومين عامل مرگ در اورژانس كشور/ لزوم فرهنگسازى در پيشگيرى از حوادث

وزیر بهداشت با بیان اینکه دومین عامل مرگ در اورژانس نزاع است، گفت: براى پیشگیرى از مرگ و میر ناشى از حوادث باید در این زمینه فرهنگسازى شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است