Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، صبح شنبه اول مهر از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این بانک بازدید و در مراسم زیارت عاشورا به مناسبت آغاز ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرد.
به گزارش صدای ایران، دکتر شهیدزاده در بازدید از این نمایشگاه که با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی و قهرمانان دفاع مقدس و پاسداشت رشادت مدافعان حرم برپا شده است ، شکوفایی و پیشرفت اقتصادی امروز را برخاسته از آرامش و امنیت کشور و مدیون شرافت و ایثار شهدا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مبارزه در جبهه ی اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از آرمان های دفاع مقدس برشمرد و گفت: بانک کشاورزی سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تمام توان برای شکوه و سربلندی ایران اسلامی می کوشد.
بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده سپس در مراسم زیارت عاشورا که به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با تاکید بر اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده بود حضور یافت.
شایان ذکر است به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، در حاشیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس، غرفه کتاب و نوشت افزار نیز برپا شده است.
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در ساختمان ادارات مرکزی بانک کشاورزی برپا خواهد بود .

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا ۱۶ اردیبهشت در دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنرهایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب » امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضاهای اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه ها از مطالبات و بحث های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم