Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:19:06 GMT

مبلمان نيم سِت براي دکوراسيون منزل

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۲۴۱۴

خبرگزاري آريا -
يکي از دوستانم مدتي پيش ازدواج کرد و چند روز قبل براي ديدن او به خانه جديدش رفتم. آپارتماني 50 متري که داراي يک اتاق خواب و نشيمن کوچک بود...
در نگاه اول به اين فکر کردم که نشستن در اين نشيمن بعد از يک ربع به من حس خفگي خواهد داد. فضايي کوچک که با يک ست مبل 9 نفره حجيم پر شده و در سمت ديگر فضا يک ميز ناهارخوري 8 نفره به زور به ديوار وصله شده بود که رديف صندلي هاي سمت ديوار عملا هيچ کاربردي نداشتند زيرا تا خرخره زير ميز فرو رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اندکي گپ و گفت با دوستم، خودش پيش قدم شد و نظر مرا درباره دکوراسيون منزل جديدش پرسيد. من هم بي تعارف حسي که داشتم را به او گفتم. اول تصور کرد چون خانه خيلي کوچک است اينگونه به نظر ميرسد اما من با نشان دادن نمونه فضاهايي حتي کوچک تر ولي دلبازتر به او نشان دادم که انتخاب نوع مبلمان و چيدمان آن ها روي اين قضيه بسيار تأثيرگذار است.

انتخاب مبلمان نيم ست در فضاهاي کوچک مناسب است
درباره رنگ مبل ها نيز صحبت کرديم. دوستم عاشق رنگ هاي گرم و جيغ است. به او گفتم استفاده بيش از حد از اين رنگ ها فضاي کوچک خانه تو را کوچک تر جلوه مي دهد. بدون اينکه از علاقه خود صرف نظر کني، مي تواني اين رنگ ها را براي اکسسوري ها و کوسن ها يا حتي تک مبل هاي نيم ست راحتي خود انتخاب کني و در عوض قطعات بزرگ مبلمان را به رنگ هاي خنثي در نظر بگيري.

استفاده بيش از حد از رنگ هاي گرم و جيغ فضاي خانه را کوچک تر جلوه مي دهد
در نمونه هايي که از مبلمان به دوستم نشان دادم يکي از نيم ست ها که ترکيبي از متريال ها بود چشم او را گرفت. علتش هم اين بود که دوست من علاقه زيادي به اين دارد که خانه اش لوکس به نظر برسد. مبل تک چرم عسلي رنگ در اين نيم ست و بافت مبل پارچه اي مخملي براي او جذابيت عجيبي داشت. گرچه از حق نگذريم اين مبلمان نيم ست واقعا ترکيب زيبايي از متريال ها و بافت ها بود.

مبل تک چرم عسلي رنگ در اين نيم ست و بافت مبل پارچه اي مخملي براي او جذابيت عجيبي داشت
همان نيم ست را با ترکيب رنگي ديگري به او نشان دادم. نظرش اين بود که ترجيح مي دهد اين نوع مبلمان را براي نشيمن محل کار همسرش پيشنهاد دهد. در دل خودم به اين ديدگاه او آفرين گفتم زيرا دقيقا همين کاربرد را داشت. البته اگر سبک دکوراسيون داخلي منزل دوستم رسمي تر بود، شايد براي آن نيز گزينه مناسبي محسوب مي شد.

اين نوع مبل نيم ست مناسب محل کار است
نيم ست ديگري از مبلمان که به دوستم نشان دادم، در واقع يک مبل ال بود و يک صندلي تک که با توجه به راحتي و ساده بودن آن حدس ميزدم انتخاب دوستم نباشد اما در کمال ناباوري ديدم برقي در چشمانش درخشيد و با ذوق گفت مي توانيم اين نيم ست را براي قسمت تي وي روم تهيه کنيم. تي وي روم؟؟؟ اين نشيمن 15 متري واقعا مي توانست فضايي جدا مخصوص تلويزيون داشته باشد؟ دوستم که متوجه حيرت من شد، در کمال خونسردي حرفش را اينگونه توجيه کرد که مگر خودت نگفتي مي شود با چيدمان خوب از فضاهاي کوچک حداکثر استفاده را کرد؟! و من پاسخي نداشتم!

اين نوع مبل بسيار مناسب تي وي روم است
نوع ديگري از مبل هاي نيم ست را که فقط به درد دکوراسيون مدرن مي خورد به او نشان دادم. اما به دليلي که قبلا گفتم و مي دانستم دوستم پيرو اين سبک و سادگي و خط و خطوط صافش نيست، زياد به اين گزينه اصراري نکردم. گرچه خودم طرفدار سرسخت راحتي و دسته هاي بلند اين نوع مبل ها هستم. خطوط صاف و مکعب وار اين مبل براي من که عاشق نظم هستم، خيلي خوشايند و دلچسب است.

اين نوع مبلمان نيم ست بدرد دکوراسيون مدرن مي خورد
در نهايت دوستم با ديدن اين مبل هاي نيم ست و تنوع آن ها چه از نظر شکل و چه از نظر رنگ اينقدر ذوق زده شده بود که فورا به فکر فروش مبل هايش افتاد و حتي در حضور من آگهي آن را نيز نوشت. سپس با هم سري به وب سايت گروه مبلمان زديم و نمونه هاي بيشتري از کارهاي آنها را ديديم.
اگر شما هم با معضل کوچکي جا سر و کله مي زنيد، بد نيست اندکي به مبلمان و چيدمان تان فکر کنيد. مطمئنا مي توان ايده هاي جديدي پياده کرد.

قبل از خريد مبلمان حتما به چيدمانتان فکر کنيد
منبع : chidaneh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب شعر «من خیالم تخت است» سروده پیوند فرهادی به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل ۱۰ قطعه شعر به نام‌های «قدری تفکر»، «صفحه‌ی گم شده»، «تلاش هم از من»، «جهانگرد»، «لالایی»، «تولد»، «دل‌خور»، «بی تو من هیچم»، «باند فرود» و «افطار» است.

کتاب شعر «من خیالم تخت است» با تصویرگری محمدعلی عدیلی برای گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) مناسب است.

در یکی از شعرهای این کتاب به نام «بی تو من هیچم» که عنوان کتاب هم از مصرعی از آن گرفته شده آمده است؛

پیچ‌هایی کوچک / چوب‌هایی ساده / تا به هم وصل شدند / تخت شد آماده / من شنیدم می‌گفت / تخته‌ای با یک پیچ / دوستت دارم چون / بی تو من هیچم هیچ / گرچه کوچک هستی / کارت اما سخت است / تا تو پیشم هستی / من خیالم تخت است.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6084477 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است!
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!