Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@13:27:16 GMT

سنگ قبرهایی به شکل پازل +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۲۹۹۵

سنگ قبرهایی به شکل پازل +تصاویر

وقتی پزشک کانادایی دکتر ساموئل بین دو همسر خود را در فاصله ۲۰ ماه از هم از دست داد، فکر کرد بهترین راه برای احترام به آن‌ها ایجاد سنگ قبر به شکل بازی پازل است که هردوی آن‌ها دوست داشتند. برترین ها: وقتی پزشک کانادایی دکتر ساموئل بین دو همسر خود را در فاصله ۲۰ ماه از هم از دست داد، فکر کرد بهترین راه برای احترام به آن‌ها ایجاد سنگ قبر به شکل بازی پازل است که هردوی آن‌ها دوست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر آن‌ها را در کنار هم در اونتاریو دفن کرد و یک سنگ روی قبرهای آن‌ها گذاشت. او روی سنگ پازلی به وجود آورد که مورخان را گیج کرد و رمزشناسان تا هشتاد سال بعد مشغول رمزگشایی آن مشغول بودند.این سنگ حدود ۹۰ سانتیمتر ارتفاع دارد و زیر نام زن‌ها یک شبکه شامل ۲۲۵ عدد و حرف تصادفی قرار دارد. بی شک، دکتر بین درخواست‌های زیادی برای آشکار کردن معنی پیام مرموز دریافت کرد، اما پاسخ هیچکدام را نداد. سپس در سال ۱۹۰۴ که به تعطیلات در کوبا رفته بود غرق شد و راز قبر کدگذاری شده برای همیشه گم شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان به این کشور سفر کرده بود، در روز نخست سفر علاوه بر دیدار دوجانبه با نخست وزیر، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را نیز به اتفاق وی برگزار کرده و پس از حضور در مراسم امضای ۸ سند همکاری، در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را تشریح کردند.
روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش پاکستان نیز با دکتر رئیسی ملاقات کردند.

همچنین روسای جمهور دو کشور نیز با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند و دیدار با جمعی از نخبگان، فعالان اقتصادی و علمای مذهبی پاکستان پایان‌بخش برنامه‌های روز نخست سفر دکتر رئیسی بود.
در روز دوم سفر نیز دکتر رئیسی به شهرهای لاهور و کراچی به عنوان پایتخت‌های فرهنگی و اقتصادی پاکستان سفر کرد. حضور در مجموعه قلعه شاهی و ادای احترام به اقبال لاهوری، حضور در دانشگاه جی‌سی‌یو لاهور و سخنرانی برای جمعی از فرهیختگان و دانشجویان این شهر و حضور در ضیافت نخبگان ایالت پنجاب دیگر برنامه دکتر رئیسی بود.

در ادامه رئیس جمهور عازم کراچی شد و در بدو ورود سروزیر و استاندار ایالت سند به دیدار وی آمدند. حضور در مزار محمدعلی جناح و ادای احترام به قائد اعظم پاکستانی‌ها، حضور در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی و دریافت دکترای افتخاری و دیدار و گفتگو با جمعی از تجار و فرهیختگان مذهبی و فرهنگی ایالت سند نیز برنامه‌های سفر دکتر رئیسی به شهر کراچی بود.

کد خبر 6087125

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • متفورمین پرفروش ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • ماهگرد ششم تهران
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود