Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:15:35 GMT

انهدام باند سارقان سریالی در جوادیه تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۳۶۸۹

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای خودرو و لوازم خودرو و اعتراف به هزارو ۵۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد قربان منصوری درباره جزئیات انهدام این باند، گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی لوازم و محتویات خودرو در سطح حوزه در چندین هفته گذشته توسط سه نفر به وسیله یک دستگاه خودرو مزدا ۳ نقره ای رنگ عوامل گشت خودرویی این یگان حین گشت زنی در خیابان امین خودرو مورد نظر را مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران اقدام به فرار نمودند که در پی تعقیب و گریز خودرو متهمان به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل آن با درخت و یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد و خودرو آنان متوقف شد که بلافاصله ۳ نفر از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه در تعقیب و گریز انجام شده دو نفر از متهمان دستگیر شدند، بیان داشت: با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مزدا دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس می باشد و در بازرسی از خودرو ۲ عدد ساب باکس به مارک های پایونیر و جی بی ال و یک جفت تیوتر کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان در ابتدا به قصد فریب ماموران حرفهای ضد نقیض می زدند و بیان می داشتند که ما سارق نیستیم و خودرو متعلق به فردی فراری می باشد.

سرهنگ منصوری افزود: با استفاده از شیوه و شگرد و ترفندهای خاص پلیسی متهم ردیف اول ع.س بیان داشت تا کنون ۶۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو و دو فقره سرقت خودرو انجام داده ام.

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم ب.س بیان داشت تا کنون دو فقره سرقت خودرو و ۴۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو را در دو ماه گذشته در محدوده خاک سفید انجام داده ام و همدست دیگرمان فردی به نام علی گربه است .

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه سومین متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک عدد ضبط، دو عدد میلنگ نو، چهار دست لنت خودرو نو، کشف شد. وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم ردیف دوم از داخل انباری منزلش ۵۷ قطعه لوازم مختلف خودرو کشف شد، گفت: متهم ردیف سوم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و در بازجویی صورت گرفته به بیش از ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش تاکنون ده ها مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال مسروقه کشف شده از سارقان را مورد شناسایی قرار دادند و نسبت به سارقان اعلام شکایت کرده اند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۴ در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان و اموال مکشوفه پس از اخذ دستور قضائی برای شناسایی دیگر شکات تحویل پلیس آگاهی پایگاه چهارم شد.

پسندیدم 0 برچسب ها جوادیه تهرانپارس سارقان سریالی سرقت لوازم خودرو بازداشت سارقان

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس