Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در ابتدای سخنرانی امشب خود در مجمع عمومی سازمان ملل از نقش آمریکا در سازمان ملل تمجید کرد و گفت: از تلاش‌های ترامپ برای اصلاح ساختار سازمان ملل تقدیر و تشکر می‎کنیم.


وی در ادامه افزود: قطر از اقدامات تروریستی برنامه ریزی شده در بحرین حمایت می‏کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دوحه اگر تمایل به گفت‎و‎گو دارد، باید به درخواست های عادلانه ما پایبند باشد.

خالد بن احمد آل خلیفه تصریح کرد: اگر قطر در گفت‌و‌گو جدی است، باید به مطالبات وارد در بیانیه نشست قاهره در جولای گذشته پایبند باشد.

وزیر خارجه بحرین گفت: ملت ایران از فقر و بدبختی و اعدام‎ها در ملا عام رنج می برد. ایران از تعدادی از گروه‎های تروریستی مانند حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن حمایت می‎کند.

وی افزود: روابط خوب با ایران مستلزم این است که تهران دست از دخالت های خود در امور منطقه و حمایت از تروریست‎ها بردارد. جهان باید در برابر ایران بایستد و این کشور را به توقف اقداماتش وادار کند.

وزیر خارجه بحرین دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن را دولت مشروع خواند و تاکید کرد که با مشارکت در ائتلاف عربی از این دولت حمایت می‏‌کند.

وی درباره تحولات سوریه گفته که بحران سوریه باید بر مبنای توافقات ژنو حل شود و ما خواستار اجرای این توافقات هستیم.

خالد بن احمد آل خلیفه گفت: مساله فلسطین مساله اشغالگری است که باید پایان پیدا کند. ما از اقدامی که گروه‌‏های فلسطینی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری‏‎ها می‎انجامد، استقبال می‏‌کنیم.

وزیر خارجه بحرین گفت: مقابله با کشورهای سرکشی که در منطقه ناامنی ایجاد و در امور دیگران دخالت و از تروریسم حمایت می‏کنند، وظیفه جامعه جهانی است. فارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران