Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@15:26:40 GMT

تیم ملی فوتبال هفت نفره نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۴۱۵۶

تیم ملی فوتبال هفت نفره نایب قهرمان شد

ملی‌پوشان کشورمان در فینال این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم اوکراین به میدان رفتند و در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت بود، اما دمیترو مولوداستووف موفق شد در دقیقه 39 با به ثمر رساندن تک گل این دیدار، تیم اوکراین را به عنوان قهرمانی جهان رساند.

در دیدار رده رده‌بندی نیز تیم‌های روسیه و انگلیس برای تصاحب عنوان سوم به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم روسیه با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شد و به عنوان سومی جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های روسیه، آرژانتین و پرتغال هم‌گروه بود و در رقابت‌های مرحله گروهی، مقابل روسیه شکست خورد و دیدار با تیم‌های آرژانتین و پرتغال را با پیروزی پشت‌سر گذاشت و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

در این مرحله تیم ملی کشورمان مقابل تیم برزیل به میدان رفت و با شکست این تیم راهی نیمه نهایی شد.

در دیدار نیمه نهایی انگلیس حریف ایران بود و ملی‌پوشان ایرانی با پیروزی قاطع مقابل این تیم به دیدار فینال راه یافتند.

عبدالرضا کریمی زاده، حسن صفری، حسین تبریز (بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزت دوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطف اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری(مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه)، حبیب الله حیدری ‌مهر (زنجان)، 14 ملی پوش اعزامی به این مسابقات هستند.

امین الله‌مانی، سرمربی تیم ملی و احمد جانعلی، مربی تیم ملی، هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند و سجاد کرمی و مصطفی سلیمانی نیز به ترتیب به عنوان مربی بدن ساز و فیزیوتراپ، در کنار تیم حضور دارند و سرپرستی کاروان اعزامی نیز بر عهده احسان باقری است.

این مسابقات از 19 شهریور ماه با حضور 16 تیم آغاز شد و شب گذشته در شهر سان لوئیز به کار خود پایان داد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد