Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل جنایت خیابان یخچال، مدت‌ها قبل از قتل‌عام خانواده‌اش به دوستش پیامکی داده بود که بررسی این پیامک راز جنایت توسط وی را فاش کرد. به گزارش گروه اجتماعیخبرگزاری دانشجو، سه هفته قبل خبر مربوط به یک جنایت خانوادگیدر خیابان یخچالسراسر شهر را پر کرد.در این جنایت خانوادگی سه عضو این خانواده (شوهر 40 ساله و همسر 36 ساله) به دلیل اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر شده که متاسفانه طی این درگیری پسر 14 ساله خانواده نیز توسط پدرش و پس از جنایت اول و قتل همسر به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأموران پس از حضور در محل با اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره به نامهای پژمان (چهل ساله)، مینو (سی و شش ساله) و پارسا (دوازده ساله) مواجه شدند که مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

کارآگاهان در تحقیقت از خواهر مقتول (مینو) اطلاع پیدا کردند که وی در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر خانه خواهرش شده، به مغازه کلیدسازی رفته و مجدداً با کلیدساز به منزل خواهرش آمده است.

خواهر مقتول پس از باز شدن در منزل با اجساد خواهر (مینو)، خواهرزاده (پارسا) و همسر خواهرش (پژمان) روبه‌رو و نهایتاً موضوع به پلیس اطلاع داده شده بود.

خواهر مینو در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مینو با همسرش، به کارآگاهان گفت: قرار بود تا امشب (۲۱ شهریور) مادرمان از یک مسافرت اروپایی به ایران برگردد، طبق قرار قبلی با مینو، حدوداً ساعت ۱۴ با تلفن‌همراه مینو تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) را با هم بگذاریم، اما او پاسخگوی تماسهای من نبود، چندین بار و در ساعتهای مختلف با مینو تماس گرفتم، اما او پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: سپس با تلفن‌همراه همسر خواهرم (پژمان) تماس گرفتم، اما او نیز پاسخگو نبود، با تلفن‌همراه پارسا نیز تماس گرفتم، اما او هم پاسخگوی تماسهای من نشد، تا اینکه حدود ساعت ۸: ۳۰ شب به منزل خواهرم مراجعه کردم، زنگ خانه را زدم، اما کسی در را باز نکرد، خودروهای مینو و پژمان هر دو در پارکینگ ساختمان بود، به پشت در آپارتمان آن‌ها در طبقه دوم (واحد ششم) رفتم، زنگ زدم، اما کسی در را باز نکرد، ناگهان متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر آپارتمان شدم، می‌دانستم که مینو و پژمان با یکدیگر اخلاف شدید پیدا کردند و حتی خواهرم چندین بار از پژمان درخواست طلاق کرده، ترسیدم و دنبال کلیدساز رفتم.

خواهر مینو افزود: زمانیکه وارد خانه شدیم، همه جا پر از آثار خون بود، جسد مینو و پژمان داخل اتاق خواب افتاده بود و جسد پارسا داخل حمام افتاده بود که با سر و صدای من، همسایه‌ها به طبقه دوم آمده و پس از دقایقی پلیس در محل حاضر شد.

در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که عامل جنایت (پژمان) با چاقو همسر و پسر خود را کشته و در نهایت به زندگی خود نیز پایان داده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایت خانوادگی، کارآگاهان مطلع شدند که پدر و مادر پژمان قرار بوده تا از شهرستان به تهران مراجعه کنند، که به سرعت تماس با این دو نفر آغاز شد تا درباره انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرشان از آن‌ها تحقیق شود، اما آن‌ها نیز پاسخگوی تماس‌ها کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده‌شان نبودند.

کارآگاهان در ادامه، با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح روز سه شنبه چهاردهم شهریور ماه به این محل مراجعه و پس از ورود به داخل دفتر کار پژمان با اجساد پدر و مادر وی، در حالیکه آن‌ها نیز با چاقو مورد اصابت قرار گرفته بودند، مواجه شدند.

در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آن‌ها را همراهی می‌کرد و مشخص شد پس از دقایقی، پژمان به تنهایی از ساختمان خارج شده است.

تحقیقات درباره انگیزه قاتل در دست بررسی بود که یک پیامک راز این قتل‌ها را فاش کرد.

محمد شهریاری؛ درباره علت و انگیزه عامل جنایت درباره قتل اعضای خانواده‌اش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم گفت: پس از تشکیل پرونده قتل و آغاز تحقیقات درباره علت این جنایت، کارآگاهان به بررسی تلفن‌همراه پژمان پرداختند که مشخص شد وی مبلغ زیادی (حدود ۶ میلیارد تومان) بدهی داشته است، وی مدت‌ها قبل از حادثه، به یکی از دوستانش که در خارج از ایران زندگی می‌کرد پیامکی داده و اعلام کرده بود که چندین میلیارد تومان بدهی دارد و اگر نتواند این بدهی‌ها را پاس کند، دست به اقدام عجیبی می‌زند و همه را از کارش شگفت زده می‌کند.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خاطرنشان کرد: این پیامک دست به دست چرخیده و به دست همسر مقتول (مینو) رسیده بود همچنین در تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت، پدر و مادرش را بسیار دوست داشته و به آن‌ها ابراز علاقه می‌کرده است، اما ظاهراً به این دلیل که می‌ترسیده تا بدهکاران پس از مرگش سراغ خانواده‌اش بروند مرتکب قتل آن‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، کل مکالمه‌های شبکه سیار ۸۰,۴۵۸,۰۹۸,۴۹۷ دقیقه اعلام شده است که نسبت به سه ماه سوم سال ۱۴۰۱، ۴۷/‏۵ درصد رشد داشته است و سهم بازار مکالمه اپراتورهای همراه اول ۶۷ درصد، ایرانسل ۳۱ درصد و رایتل ۲ درصد است.

همچنین بر اساس این گزارش متوسط مکالمه ماهانه به ازای هر کاربر در سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۰۱/‏۱۷۸ دقیقه است که نسبت به سه ماه سوم سال ۱۴۰۱، ۱/۹۷ درصد رشد داشته است، و سهم اپراتورها از ترافیک مکالمات به شرح زیر است.

بر اساس این گزارش کل پیامک‌های شبکه سیار ۱۱۷,۵۰۴,۸۳۶,۵۸۸ دقیقه است که سهم بازار اپراتورها از پیامک همراه اول ۸۴ درصد، ایرانسل ۱۳ درصد و رایتل ۳ درصد است و متوسط پیامک ماهانه به ازای هر کاربر ۲۶۰ است و سهم پیامک‌های ورودی، خروجی و درون شبکه به شرح زیر است.

آمار ترافیک مکالمه ورودی و خروجی در حوزه تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران مشخص شده به این ترتیب که بیشترین آمار ترافیک مربوط به مکالمه درون شبکه ای درون استانی است و مکالمه خروجی به سمت اپراتورهای ثابت در رتبه دوم این ترافیک قرار دارد و مکالمه خروجی به سمت اپراتورهای سیار، مکالمه ورودی بین الملل و همچنین مکالمه خروجی بین الملل در کمترین آمار ترافیک را شامل می‌شوند.

سهم بازار مشترکین اپراتور همراه اول ۵۳ درصد، ایرانسل ۴۳ درصد و رایتل ۴ درصد است و همچنین خطوط فعال دائمی تلفن همراه از تابستان سال ۱۳۹۹ تا پاییز سال ۱۴۰۲ در هر سه اپراتور سیر صعودی داشته است.

کد خبر 6094333 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • حکم جلب شما صادر شد
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران