Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دولت فرانسه در واکنش به پیشرفت‎های صنعت موشکی ایران و به‌ویژه آزمایش موفقیت‌آمیز موشک بالستیک خرمشهر خواستار گزارش کامل دبیرکل سازمان ملل در خصوص آزمایش موشکی اخیر ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی شدید از برنامه موشکی ایران گفته که با دیگر کشورهای اروپایی به دنبال راه‌هایی برای توقف برنامه موشکی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آگنس رومانت اسپاین» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه طی بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی شدید از آزمایش موشک بالستیک اخیر ایران از «آنتونیو گوتِرش» خواست تا گزارش کاملی از آزمایش موشکی ایران ارائه دهد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مجید صفدریان در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ بود که پس اعزام به جبهه از لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان، در روز ۱۲ اسفند سال ۶۵ و در عملیات کربلای پنج، منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

وی گفت: آیین تشییع و تدفین پیکر این شهید والامقام تازه تفحص شده روز شنبه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت مؤسس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان یادآور شد: استان همدان ۴۰۰ شهید مفقودالاثر دارد که ۳۰ نفر از آن‌ها توسط آزمایش دی ان ای مشخص شدند.

لازم به ذکر است، شهید محمد رنجنوش در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد و در سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید، در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیک این شهید والامقام به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

به گزارش خبرآنلاین، استان همدان، هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و حدود هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم ایران اسلامی در جهت دفاع از میهن کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901762

دیگر خبرها

  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه