Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي فوتبال هفت نفره کشورمان در رقابت هاي قهرماني جهان به عنواب نايب قهرماني دست يافت.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون جانبازان و معلولين، ملي پوشان کشورمان در ديدار فينال مقابل تيم اوکراين به ميدان رفتند و در حالي که نيمه اول با نتيجه صفر، صفر به پايان رسيد، دميترو مولوداستووف موفق شد در دقيقه 39 با به ثمر رساندن تک گل اين ديدار، تيم اوکراين را به عنوان قهرماني جهان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ديدار رده رده بندي نيز تيم هاي روسيه و انگلستان براي تصاحب عنوان سوم به مصاف هم رفتند و در نهايت تيم روسيه با نتيجه 2 بر صفر پيروز ميدان شد و به عنوان سومي جهان دست يافت.
تيم ملي ايران در گروه B با تيم هاي روسيه، آرژانتين و پرتغال هم گروه بود و در رقابت هاي مرحله گروهي، مقابل روسيه شکست خورد و ديدار با تيم هاي آرژانتين و پرتغال را با پيروزي پشت سر گذاشت و به عنوان تيم دوم به مرحله بعد صعود کرد. در اين مرحله تيم ملي کشورمان مقابل تيم برزيل به ميدان رفت و با شکست اين تيم راهي نيمه نهايي شد.
در ديدار نيمه نهايي انگلستان حريف ايران بود و ملي پوشان ايراني با پيروزي قاطع مقابل اين تيم به ديدار فينال راه يافتند. عبدالرضا کريمي زاده، حسن صفري، حسين تبريز (بوشهر)، صادق حسني، امير عزت دوست (گيلان)، مهدي جمالي (قم)، لطف اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابي، محسن مختاري(مرکزي)، مسلم خزايي، جاسم بخشي، احسان معصوم زاده، امير امجديان (کرمانشاه)، حبيب اله حيدري مهر (زنجان)، 14 ملي پوش اعزامي به اين مسابقات هستند.
امين اله ماني، سرمربي تيم ملي و احمد جانعلي، مربي تيم ملي، هدايت ملي پوشان را بر عهده دارند و سجاد کرمي و مصطفي سليماني نيز به ترتيب به عنوان مربي بدن ساز و فيزيوتراپ، در کنار تيم حضور دارند و سرپرستي کاروان اعزامي نيز بر عهده ي احسان باقري است.
اين مسابقات از 19 شهريور ماه با حضور 16 تيم آغاز شد و شب گذشته در شهر سان لوئيز به کار خود پايان داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم