Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: جزئیات مصاحبه داوطلبان رشته‌های شرایط خاص آزمون سراسری سال ۹۶ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۶ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنان یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ به جای کد قبولی یا علاوه بر کد رشته محل متمرکز اعلام شده و با توجه به اولویت کد رشته محل‌های انتخابی در ردیف چند برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه یا مراحل گزینش قرار گرفته‌اند جزئیات این مراحل امروز به همراه فرم اطلاعات فردی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ا. ین اطلاعیه در نشریه پیک سنجش فردا دوشنبه نیز چاپ می‌شود.

توکلی ادامه داد: داوطلبان واجد شرایط باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده به همراه مدارک مورد نیاز به موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد