Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عبدی روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درحال حاضر22 هزارمشترک آب شرب خانگی در روستاهای تحت پوشش این شهرستان وجود دارد که پرداخت نکردن آب بها از سوی این افراد موجب شده تا ارائه خدمات با مشکل مواجه شود.
وی اظهارکرد: همکاری مشترکان آب و فاضلاب روستایی موجب خواهد شد تا خدمات به موقع وبا کیفیت بهتربه آنها ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان بروجرد بیان کرد: ازمجموع 186 روستای این شهرستان در2 بخش مرکزی واشترینان 127 روستا با 22 هزارمشترک تحت پوشش هستند.
عبدی با اشاره به اینکه استفاده کنندگان غیرمجازصدمات فراوانی به شبکه آب و فاضلاب روستایی وارد می کنند، اضافه کرد: تا کنون برخورد جدی با این افراد از سوی شرکت آب وفاضلاب روستایی انجام نشده ولی با توجه به تصویب قانون جدید درمجلس وتعیین مجازات، جریمه و زندان برای استفاده کنندگان غیرمجازازخدمات دستگاه ها انتظارمی رود که آنها نیز به خرید انشعاب ونصب کنتوراقدام کنند.
وی یادآورشد: ازمجموع 90 میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پرداخت بدهی 43میلیارد و 480میلیون ریالی پیمانکاران تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است.
رئیس شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان بروجرد گفت: این اعتبار برای اجرای 14 طرح آبرسانی پیش بینی شده است.
عبدی با بیان اینکه بسیاری ازخطوط آبرسانی بروجرد بیش از 25 سال قدمت دارند، افزود: بسیاری ازاین خطوط نیازبه تعمیروتعویض دارند ودربرخی از روستاها به دلیل بزرگ شدن روستا نیازبه ایجاد خطوط جدید است.
7273 /6052خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد