Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:17:50 GMT

سامان عزیزی:‌ به خودم بدهکارم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۵۵۸۰

سامان عزیزی:‌ به خودم بدهکارم

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: چندین سال است در اردوهای تیم ملی زحمت می‌کشم و به خودم بدهکارم.

به گزارش مشرق، سامان عزیزی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: 4 سال است همواره در تمام مسابقات انتخابی حضور داشتم و همواره در بین مدعیان بودم، اما خوشبختانه امسال بعد از 4 سال نوبت به من رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کسب مدال در رنکینگ کشورها مهم است، احساس می‌کنم سطح رقابت‌ها از مسابقات آسیایی بالاتر باشد. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. برای تک تک حریفان برنامه دارم و بیشتر کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند آنالیز کرده‌ایم. کشتی‌گیران ژاپنی، قرقیز، ازبک و قزاقستانی از نفرات مطرح این وزن هستند و برای آنها برنامه دارم.

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا تصریح کرد: فرقی ندارد با کدام حریف روبرو شوم و به نام و عنوان حریفانم کاری ندارم. تمام تلاشم این است که مزد زحماتم را در این سال‌ها بگیرم. چندین سال است در اردوهای تیم ملی زحمت می‌کشم و به خودم بدهکارم؛ باید طوری کشتی بگیرم که شرمنده خودم نشوم و بدهی‌ام را به خودم بدهم. فقط برای مدال طلا روی تشک می‌روم تا حقم را از کشتی بگیرم.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن چهارم مهرماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد آئیش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، از 29 فروردین ماه با نمایش «گالیله» روی صحنه سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر می‌رود. او پیش از این هم نقش سقراط را در نمایش «سقراط» حمیدرضا نعیمی اجرا کرد.

فرهاد آییش در رابطه با این که آیا علت بازی در نقش شخصیت‌های تاریخی، علاقه او است، بیان کرد: اتفاقا از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم و حالت دفاعی دارم و در سینما و تلویزیون هم وقتی پیشنهاد شخصیت‌های تاریخی داشتم معمولا رد می‌کردم. چرا که یکی از روش‌های بازیگری من این است که خودم را به جای نقش می‌گذارم و ابتدا باید خود آن شخصیت تاریخی را مورد بررسی قرار دهم.

او با اشاره به نمایش «سقراط» ادامه داد: برای نقش «سقراط» تمام نظراتی که درموردش وجود داشت را بررسی کردم و بعد از آن به نمایشنامه نگاه کردم تا ببینم آیا در وجود من می‌تواند سقراط کوچکی متولد شود تا با تمرینات خود را به سقراط اصلی برسانم یا خیر.

آئیش در رابطه با شخصیت «گالیله» گفت: زمانی که شخصیت گالیله به من پیشنهاد شد مدتی وقت خواستم تا  همان مسئله را که برای سقراط بررسی کردم، برای او هم انجام دهم تا ببینم می‌توانم شخصیت خودم را وارد آن کنم یا خیر. از نظر من لزوما شخصیت گالیله نباید همانی باشد که واقعا بود؛ چرا که هیچکسی از ما گالیله را ندیده است.

وی افزود: نگاه من به گالیله با نگاه برتولت برشت متفاوت است. به عقیده من حتی نگاه برتولت برشت به شخصیت«گالیله»، نگاه اشتباهی است و من آن را دوست ندارم.

آئیش ادامه داد: گالیله جزو ده نابغه برتر جهان است اما از نظر برشت گالیله خائن و دزد است و به عقیده من برشت در حق گالیله نامردی کرده است. من طبق تحقیقات خودم به این نتیجه رسیدم که نمایشنامه برشت چندان منطبق بر واقعیت نیست. البته تحقیقات من هم از نگاه خودم است. اما این نکته را با کارگردان و نویسنده مطرح کردم که من گالیله‌ای را بازی می‌کنم که در آن یک آدم سرخوش و عاشق است و دنیا را آسان می‌گیرد و در عین حال جنگنده است.

منبع: هنرآنلاین

دیگر خبرها

  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است