Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:44:18 GMT

10 خانه ايراني با سبک‌هاي مختلف

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۵۸۸۴

خبرگزاري آريا - وب سايت چيدانه: براي طراحي انواع سبک هاي معماري داخلي مي تواند چيدمان و دکوراسيون منزل را به اشکال مختلف در بياورد.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 1

موقعيت شهر: تهران/ محله: نارمک سبک: کلاسيک رنگ هاي غالب: رنگ هاي روشن مثل کرم و سفيد ويژگي هاي خاص: کارهاي هنري صاحب خانه
بخاطر سن! اکثر افراد بالاي 50 سال دوست دارند به سبک کلاسيک زندگي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اگر جوانتر بودم شايد اين سبک را ترجيح نمي دادم و حالا به دليل نوع معاشرت و تجربه هايي که کسب کرده ام دکوراسيون به سبک کلاسيک را انتخاب کرده ام. اين سبک را دوست دارم و به نظرم قشنگي خود را زماني نشان مي دهد که به خوبي طراحي و دکوراسيون شده باشد.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 2

موقعيت شهر: گرگان / محله: شهرک دخانيات سبک: مدرن رنگ هاي غالب: سفيد ويژگي هاي خاص: سادگي
من در دکوراسيون داخلي خانه سعي کردم آن را به گونه اي طراحي کنم که همه چيز ساده و در عين حال در دسترس باشد. فضاي خانه بسته نشود، اپن در آشپزخانه مرز ايجاد نکند. تعداد وسايل و مبلمان کم باشد و رفت و آمد را محدود نکند. به طور کلي دوست نداشتم فضاي داخلي خانه شلوغ باشد.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 3

موقعيت: تهران سبک: کلاسيک اروپايي رنگ هاي غالب: رنگ کرم و قهوه اي ويژگي هاي خاص: استفاده از چوب و گياه در دکوراسيون منزل
با توجه به اينکه در پايتخت زندگي مي‌کنم، هميشه خواهان آرامشي نسبي بودم. دوست داشتم خانه‌ اي به دور از شلوغي‌ هاي شهر داشته باشم. با اينکه خانه ما آپارتمان است ولي حداکثر تلاشم را کردم تا از حس و حال آپارتمان‌ نشيني بيرون بيايد. اصلي‌ ترين اقدامي که انجام دادم، طراحي المان‌ هايي بود که در خانه‌ هاي ويلايي کاربرد دارند.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 4

موقعيت شهر تهران/ محله: يوسف آباد سبک: اسکانديناوي رنگ هاي غالب: سفيد ويژگي هاي خاص: روشنايي و سادگي
زهره درباره علت انتخاب سبک اسکانديناوي اينطور توضيح داد: با توجه به اينکه من مترجم هستم، مجبورم زمان زيادي را در خانه بگذرانم. به اين منظور سعي کردم خانه را طوري طراحي کنم که خسته کننده نباشد. انتخاب سبک اسکانديناوي به دليل اين بود که اين سبک بر پايه‌ رنگ سفيد است و مبلمان‌ به رنگ خاکستري و طرح چوب را در دل خود جاي مي دهد. من هم سعي کردم بيشتر خانه را سفيد در نظر بگيرم.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 5

موقعيت شهر: تهران سبک: صنعتي رنگ هاي غالب: رنگ هاي خنثي ويژگي هاي خاص: توجه به فضاي کاربردي
ما جاي لوله‌ ها را عوض کرديم، سينک را به زير پنجره برديم و قسمت زير ديوار را با گاز روکار پر کرديم. همچنين براي اينکه ظاهر آشپزخانه يکدست و مدرن ديده شود، تمام وسايل آشپزخانه را توکار انتخاب کرديم. يخچال و فر و ماشين لباسشويي و ظرفشويي، همگي داخل کابينت‌ ها قرار گرفتند.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 6

موقعيت: کويت سبک: نئوکلاسيک رنگ هاي غالب: کرم، طلايي، صورتي ويژگي هاي خاص: ذوق و سليقه زنانه
سه رنگ اصلي که در طراحي خانه استفاده شده، Off white (يکي از تناليته‌ هاي رنگ سفيد) براي ديوار و پرده، صورتي چرک براي مبلمان و رنگ‌ هاي براقي مثل طلايي براي اکسسوري‌هاست. هر سه طيف رنگي، روشن انتخاب شده؛ به دليل اينکه هم فضا را دلباز‌تر و روشن‌تر نشان مي‌دهد و هم اينکه کليت خانه را شاد کرده و کسل‌ کننده نيست؛ ضمن اينکه انرژي خوبي هم به مخاطب منتقل مي‌ کند.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 7

موقعيت: تهران سبک: رمانتيک رنگ هاي غالب: صورتي و آبي ويژگي هاي خاص: دکوراسيون گل گلي
يک مکعب مستطيل زيبا که اول تا آخرش حرفي مشترک را با زبان‌هاي گوناگون به نمايش گذاشته بود. از خانه‌اي حرف مي‌زنم که صاحبانش با جان و دل‌شان آن را چيده و زندگي بخشيده‌اند. شيوا و مسعود، زوج جواني که چندي بيشتر از ازدواج‌شان نمي‌گذرد، آشيانه‌اي براي خود ساخته‌اند که انرژي و شوق زندگي در آن موج مي‌زند و اين را نه‌تنها وامدار دل بزرگ و مهربان خود، بلکه مديون خوش‌سليقگي و عشق‌شان به زندگي در کنار هم هستند.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 8

موقعيت: تهران سبک: وينتيج رنگ هاي غالب: طوسي، سبز، قهوه اي ويژگي هاي خاص: وسايل کاربردي و متنوع
حدود دو سال است که ساکن اين خانه هستم. اينجا قبلا جاي بسيار زشتي بود. تمام کف سازي از جنس سنگ بود؛ سنگي که طرح زيبايي نداشت و يک‌ دست هم نبود. ضمن اينکه ديوارها بسيار بدرنگ بود اما به مرور تبديل شد به اين فضايي که مي‌بينيد؛ البته هنوز هم سقف کاذب را دوست ندارم و درک نمي‌کنم چرا بايد به اين فرم باشد! اما تا جايي که توانستم دکوراسيون منزل را به جايي براي زندگي کردن تبديل کردم. اين تغييرات بهايي مثبت داشت و باعث شد از حضور در خانه‌ ام لذت ببرم و بعد از يک روز کاري با اشتياق به منزلم بازگردم.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 9

موقعيت: شيراز سبک: تلفيقي رنگ هاي غالب: طوسي، قهوه اي و آبي ويژگي هاي خاص: حضور گياهان خانگي و چوب در فضاي داخلي
" کنار هم قرار گيري سبک سنتي و کلاسيک را دوست دارم." اولين تغييري که در دکوراسيون خانه صورت گرفته، رنگ ديوارهاست. پيش از آن يکي از ديوارها به رنگ تيره بوده که هماهنگي سخت تري با مبلمان و وسايل خانه داشته است. با ديوار روشن رنگ بيشتري مي توان در فضاي خانه استفاده کرد از کوسن گرفته تا فرش.
دکوراسيون داخلي منزل شماره 10

موقعيت شهر: تهران/ شهرک غرب سبک: سنتي رنگ هاي غالب: کرم و قهوه اي ويژگي هاي خاص: حضور عناصر ايراني و وسايل قديمي در دکوراسيون
انتخاب سبک دکوراسيون خانه فلسفه جالبي دارد: " از کودکي به سنت و اصالت ايراني علاقه داشتم؛ شايد به اين علت باشد که زمان بسياري را در خانه قديمي و زيباي خاله‌ ام در اصفهان گذرانده‌ ام. زمان‌ هايي که روياهاي کودکي‌ ام را با آن مي‌ پروراندم. و حالا سعي دارم در زندگي، دکوراسيون و حتي لباس پوشيدن هم اين سبک را نگه دارم."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳