Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر حريف‌مان الهلال است ما پرسپوليس هستيم و طوري آنها را مي‌بريم که خوشحالي کردن را فراموش کنند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مهدي طارمي در حاشيه تمرين روز گذشته تيمش در مورد محروميتي که در پي شکايت باشگاه ريزه اسپور نصيبش شده است، گفت: فکر نمي‌کنم شوکي به تيم وارد شده باشد و همه ما به بازي با الهلال فکر مي‌کنيم تا ان‌شاءالله با شکست اين تيم راهي فينال ليگ قهرمانان شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم چه باشم و چه نباشم تيم راه خود را مي‌رود.
وي افزود: صددرصد حکمتي در اين قضيه پيش آمده براي من بوده است و محروميتم نيز خيلي زياد نيست. ان‌شاءالله سه چهار هفته که از نيم‌فصل دوم بگذرد مي‌توانم براي پرسپوليس به ميدان بروم.
طارمي راجع به آخرين وضعيت سرخپوشان براي بازي با الهلال نيز يادآور شد: شرايط تيم خوب است و من مطمئنم به شکلي اين تيم را مي‌بريم که خوشحالي يادشان رود. روحيه بازيکنان بسيار بالاست و هوا هم خيلي بهتر و خنک‌تر از قبل شده است.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اين پرسش که آيا در مدت محروميتش به استراحت خواهد پرداخت يا همچنان تمرين مي‌کند، عنوان کرد: نه هر روز تمرين مي‌کنم و مشکلي از اين بابت ندارم. خيلي زود به ترکيب پرسپوليس برمي‌گردم و همه رقباي خود را براي عنوان آقاي گلي کنار مي‌زنم.
وي در رابطه با اين موضع که نگران نيست پرسپوليس در نبودش ضربه بخورد, تصريح کرد: مدت محروميت من طولاني نيست و پرسپوليس هم به اندازه کافي بازيکن دارد. منشا، عليپور و حتي وحيد اميري گزينه‌هاي خوبي در خط حمله هستند.
طارمي با اشاره به تيم الهلال نيز گفت: ما در مرحله مقدماتي دو بار با آنها بازي کرديم و در ديدار برگشت صددرصد بايد برنده مي‌شديم و خودشان هم قبول داشتند که بهتر از آنها بوديم. بازي رفت هم به عقيده من 50 - 50 بود، اما الان شرايط هر دو تيم فرق مي‌کند. ما در بازي رفت مرحله مقدماتي اولين بازي‌مان را در ليگ قهرمانان انجام مي‌داديم و شايد براي همين خيلي خوب بازي نکرديم، اما در بازي برگشت ديديد که بهتر از الهلال بوديم. به‌هرحال اين تيم اگر الهلال است و افتخارات زيادي دارد، ما هم پرسپوليس هستيم. ان‌شاءالله کاري مي‌کنيم که خوشحالي کردن يادشان برود.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه احتمال دارد بازي برگشت تيمش با الهلال در دبي برگزار شود نيز خاطرنشان کرد: بازي در ابوظبي خيلي خوب است، چرا که ما طرفداران زيادي در اينجا داريم و خودم هم فکر نمي‌کرديم در بازي برگشت با الاهلي اين‌طور از بازي ما استقبال شود. فکر کنم اگر بازي برگشت ما در دبي برگزار شود اندازه ورزشگاه آزادي براي‌مان تماشاگر بيايد. ان‌شاءالله که بتوانيم دل هواداران را شاد کنيم. آنها بدانند من دو سال سربازي بودم و حالا چهار ماه محروميت برايم چيزي نيست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد