Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ساخت کتابخانه مرکزی بجنورد از مصوبات دور نخست سفرهای استانی دولت نهم بود که در سال ۱۳۸۵ آغاز شد این کتابخانه شامل فضای آموزشی، اداری، قرائت خانه، سالن مطالعه، فضای خدمات پشتیبانی، بخش مخزن و مرجع و کارگاه مرمت کتاب بوده که در زیربنای ۴ هزار و ۲۵ مترمربع در چهار طبقه در دست ساخت است.

قدس آنلاین: گروه استانها- سمانه محمدزاده ثانی: ۱۱سال است که مردم بجنورد چشم انتظار افتتاح و بهره برداری کتابخانه مرکزی شهرستان هستند اما متاسفانه در این مدت هر مسئولی تنها وعده داده و خبری از تحقق نبوده که نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هر ساله تاریخ های متعددی همچون پایان سال۹۲،هفته دولت یا دهه فجر، نیمه دوم سال ۹۵، اواخر خرداد، مرداد و شهریور ۹۶ برای بهره برداری از این پروژه توسط مسئولان عنوان شد که هنوز هیچ کدام از این تاریخ ها به وقوع نپیوسته است و این پروژه همچنان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در جا می زند.

مهر ۹۶ نیز آخرین وعده ای که مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست با مدیر کل کتابخانه های خراسان شمالی برای افتتاح این پروژه اعلام کرد و گفت:کارهای عمرانی این کتابخانه به اتمام رسیده و تمام تجهیزات این کتابخانه خریداری شده و تا مهر ماه سال جاری به بهره بردای می رسد.

اینکه چه شد و چه کسی به تعهد خود عمل نکرده نمی دانیم، فقط این را خوب می دانیم که نداشتن یک کتابخانه مجهز و بزرگ اصلا در شان استان خراسان شمالی نیست.

استان خراسان شمالی درزمینهٔ سرانه فضای کتابخانه‌ای دارای جایگاه مناسبی نیست و این در حالی است که تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند میزان سرانه فضای کتابخانه‌های استان را به‌طور چشمگیری ارتقا دهد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی