Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب اراک گفت: با ‏بهره‌برداری از سد کمال صالح وضعیت کیفی آب اراک وضعیت مطلوبی بوده و ۱۰۰ درصد ‏شهر از نظر ‏استاندارد بهداشتی کامل و بدون مشکل است.

سعید سرآبادانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به کیفیت آب مصرفی کلانشهر اراک اظهار داشت: سال 82 یکی از مسائل عمده تنش‌زا در سطح شهر اراک بحث کیفیت آب بود که خوشبختانه با ‏بهره‌برداری از سد کمال صالح وضعیت کیفی آب مطلوب شده و 100 درصد شهر از نظر ‏استاندارد بهداشتی کامل و بدون مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 15 درصد از مناطق شهر هستند که هنوز نتوانستیم آب ‏سد کمال صالح را به طور کامل به آنها انتقال دهیم اما پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را تعریف ‏کرده‌ایم تا این قسمت را هم بتوانیم به طور کامل پوشش دهیم، هرچند این موضوع مختص سه، چهار ‏ماه گرم سال بوده و در فصول خنک همه شهر تحت پوشش آب سد کمال صالح هستند.‏

مدیر امور آب و فاضلاب اراک تصریح کرد: پروژه‌ای را تحت عنوان تصفیه آب تعریف کردیم که در مناطق فاز یک و دو شهر صنعتی ‏و شهرک‌های شمالی این پروژه را اجرایی می‌کنیم و ایستگاه‌های آب تصفیه و آب شیرین‌کن داریم، ‏امیدواریم که فرهنگ‌سازی شود و مردم قدر آب شیرین و آب با کیفیت را بدانند.‏

سرآبادانی بیان کرد: 2 ایستگاه آب شیرین‌کن در شهر صنعتی راه‌اندازی شده و به سرعت به پنج ایستگاه می‌رسد که به ‏صورت کارتی آب تصفیه شده را دراختیار مردم قرار می‌دهند.‏

وی ادامه داد: فعالیت آب و فاضلاب و شرکت‌های خدماتی که از نظر ما سرآمد آنها آب و فاضلاب است ‏‏24 ساعته ‏بوده و 600 هزار نفر ناظر داریم و کوچکترین نقصی سریع بروز پیدا می‌کند و مردم ‏مطالبه‌گری ‏می‌کنند.‏

مدیر امور آب و فاضلاب اراک عنوان کرد: حدود 124 هزار مشترک آب که بالغ بر 205 هزار واحد می‌شود و نزدیک به 100 هزار مشترک ‏‏فاضلاب داریم، از زمانی که سد کمال صالح بهره‌برداری شده وضعیت آبرسانی به شهر اراک وضعیت ‏‏خوبی پیدا کرده و از لحاظ کیفی هم وضعیت مطلوب است.‏

انتهای پیام/

R41371/P1492/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده