Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@03:48:54 GMT

نجات دختر 8 ساله از دام پسر شیطان صفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۷۴۵۶

نجات دختر 8 ساله از دام پسر شیطان صفت +عکس

پسر 27 ساله که با انگیزه آزار و اذیت دختر هشت ساله‌ای را ربوده بود، با تیزهوشی خانم معلم در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند و بازداشت شد.

به گزارش مشرق، اوایل روزهای هفته گذشته زنی با پلیس کرج تماس گرفت و از نجات دختر هشت ساله ربوده شده‌ای در یکی از بوستان‌های محله گوهردشت کرج خبر داد. ماموران انتظامی با حضور در آنجا با زن جوانی روبه‌رو شدند که دست دختر هشت ساله گریان را به دست گرفته و در حال آرام کردن او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کودک و این زن را برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

زن جوان که خودش را معلم معرفی می‌کرد به افسر تحقیق گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم مردی جوان همراه یک دختر هشت ساله از خودروی پرایدی پیاده شدند و چند لحظه بعد راننده از آنها دور شد. چهره مرد جوان پریشان بود و به زور دخترک را با خود این سو و آن سو می‌برد. دختر کوچولو گریه می‌کرد و رفتارش به گونه‌ای بود که انگار با آن مرد غریبه است و نمی‌خواهد با او همراه شود .

وی افزود: با دیدن این صحنه و چهره رنگ‌پریده دختر هشت ساله احتمال دادم آنها نسبتی با هم ندارند. بنابراین به سمتشان رفتم و به رفتار مرد جوان اعتراض کردم. او در جوابم مدعی شد این کودک فرزند یکی از اقوامش است و هر طوری بخواهد با او رفتار می‌کند. در همین موقع دختر خردسال با گریه گفت؛ خاله، او مرا دزدیده کمکم کن.

خانم معلم ادامه داد: به سمت دختربچه رفتم و دست او را گرفتم که مرد کودک‌ ربا با من درگیر شد. او به طرفم حمله کرد که عابران متوجه این درگیری شدند و به سمت ما آمدند و متهم فرار کرد.

ماموران به گفت‌وگو با کودک پرداختند که معلوم شد گفته‌های خانم معلم صحت دارد و خانه کودک حوالی باغستان است و آدم‌ربا او را به محله گوهردشت آورده است. با مشخص شدن ماجرای کودک‌ربایی، ماموران به کمک اهالی اطراف را جست‌وجو کردند و توانستند مرد کودک‌ ربا را در یکی از محله‌های اطراف شناسایی کنند و او را پیش از این‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، بازداشت کردند. کودک خردسال نیز تحویل خانواده‌اش شد . با دستور قاضی مهدوی‌راد، بازپرس شعبه 21 دادسرای جنایی کرج، مرد کودک‌ربا برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

متهم در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: چند روز در حوالی محله باغستان پرسه می‌زدم تا برای عملی کردن نقشه شیطانی‌ام کودکی را بدزدم. روز حادثه دختر هشت ساله توجهم را به خودش جلب کردو تصمیم گرفتم نقشه دزدیدن او را اجرا کنم. او و خانه‌شان را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم پدر او در خانه نیست و او و دیگر اعضای خانواده در خانه تنها هستند. او هر از گاهی برای خرید به مغازه محله‌شان می‌رفت. روز حادثه دوباره به محله آنها رفتم و خانه‌شان را زیر نظر گرفتم. دختربچه از خانه بیرون آمد و دقایقی بعد با خرید دلستر به خانه بازگشت. زمانی که قصد داشت در خانه را ببندد وارد خانه شدم. دستم را روی دهان او گذاشتم که دلستر از دستش افتاد. کشان‌کشان او را بیرون بردم. زمانی که دوستانم با خودرو از راه رسیدند، کودک را داخل خودرو انداخته و فرار کردیم. آنها مرا حوالی بوستانی در گوهردشت پیاده کردند و رفتند و من، کودک را کشان‌کشان با خود می‌بردم. قصد آزار و اذیت او را داشتم که زنی متوجه ماجرا شد و با دخالت او ناکام ماندم.

با توجه به این که احتمال می‌رفت مرد کودک‌ربا مرتکب جرایم مشابه دیگری شده باشد، تحقیقات از وی ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند تصویر این متهم با یک جوان کودک‌آزار که پیش از این از او شکایت شده و پلیس در تعقیبش بوده مطابقت دارد. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در این مرحله پسر 8 ساله همراه خانواده‌اش به پلیس آگاهی فراخوانده شدند که او در مواجهه حضوری با متهم، مرد شیطان‌صفت را شناخت و متهم را از میان متهمان حاضر در بازداشتگاه پلیس آگاهی شناسایی کرد. متهم این پسر بچه را در پارک مورد آزار قرار داده بود.

تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاه این متهم ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد

سردار " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: دخترم ۳ ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با مو‌های بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آن‌ها را در غرب تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد