Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستارگان بسکتبال لیگ NBA در مقابل تصمیم دونالد ترامپ واکنش تندی از خود بروز دادند.

به گزارش قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اعضای تیم گلدن استیت که قهرمان فصل گذشته NBA شده بودند، برای بازدید از کاخ دعوت کرد، اما استفان کری ستاره این تیم به دلیل سیاست‌ها و صحبت‌های ترامپ مخالف حضور در کاخ سفید و دیدار با رئیس جمهور آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق ترامپ بلافاصله در توئیتی اعلام کرد که بازدید از کاخ سفید افتخار بزرگی است، اما چون استفان کری مردد و مخالف است، دعوت نامه پس گرفته می شود!

کری نیز در پاسخ به توئیت ترامپ گفت: «این کاری نیست که رهبران انجام می‌دهند»

این پایان ماجرا نبود و جنجال‌ها پس از آن آغاز شد و بازیکنان و مربیان NBA به حمایت از کری پرداختند و کار رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار دادند.

لبرون جیمز ستاره کلیولند و ملقب به پادشاه در صحبت‌هایی اعلام کرد: این آقا (ترامپ) تلاش می‌کند ما را تقسیم بندی کرده و از ورزش سوء استفاده می‌کند و این چیزی نیست که بخواهم در مقابل آن سکوت کنم. ما همگی پشت هم می‌ایستیم و بحث طبقه بندی و جداسازی مطرح نیست. ما همه مردم آمریکا هستیم و محکم در کنار هم می‌ایستیم.

کری پس از حمایت‌هایی که از او شده بود، گفت: روز گذشته در حالی از خواب بیدار شدم که ۲۰ پیام حمایتی دریافت کرده بودم.

بر اساس گزارش abc لبرون جیمز در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا هوادار هیلاری کلینتون بود و به شدت در اتفاقات اخیر از استفن کری حمایت کرده است.

بر این اساس ترامپ با ستارگان NFL در آمریکا نیز درگیریهای لفظی داشته است و به نظر می رسد مشکلات وی با دو رشته پر طرفدار ورزش در این کشور به اوج خود رسیده باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا