Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:06:33 GMT

تقدیر از ایثارگران سپاه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۲۷۶۱۲

همایش تقدیر از بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور جمعی از خانواده های بسیجیان و ایثارگران سپاه برگزارشد.

به گزارش ایسنا، در این همایش حجت‌الاسلام کاظم زنگنه رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان هیچ گاه گمان نمی کردند که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، اما رهبری امام فرزانه مان انقلاب را به پیش برد و به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان زمانی که دیدند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و حمایت قاطعانه مردم بزرگ ایران به پیروزی رسید؛ ایران را وارد جنگ سیاسی کردند که به یاری خداوند متعال ، رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم در جنگ سیاسی شکست خوردند و امروز هیچ نامی از آنانی که جنگ سیاسی را به راه انداختند نیست.

وی افزود: دشمنان پس از آن که در جنگ سیاسی درمانده شدند جنگ نظامی را به راه انداختند و ما درگیر جنگ تحمیلی نه تنها با صدام و حزب بعث عراق که با تمام دنیا بجر چند کشور انگشت شمار کردند که مردم ایران با دفاع مقدس حماسه ای ماندگار آفریدند و دشمنان را ناکام گذاشتند و امروز راهپیمایی عظیم اربعین این نماد بزرگ اسلام به برکت حماسه دفاع مقدس بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام زنگنه با اشاره به تلاش‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی توضیح داد: دشمنان پس از شکست در دو جبهه سیاسی و نظامی امروز ما را وارد جنگ نرم و فرهنگی کرده‌اند چرا که به این نتیجه رسیده‌اند که آنچه موجب پیروزی ملت شریف ایران در دو جبهه سیاسی و نظامی شد ایمان بود؛ ایمانی که ایثار را به دنبال دارد و امروز دشمنان به دنبال از بین بردن ایمان در ایران هستند.

وی نشان کرد: دشمنان برای از بین بردن ایمان حیا و حجاب را هدف قرار داده اند و اگر امروز برای مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی دقیق نداشته باشیم آن ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس نیز از میان خواهد رفت و باید در حوزه جنگ نرم کار بسیار کرد. شما جوانان به عنوان افسران جنگ نرم باید به میدان بیایید و علیه دشمنان فعالیت کنید و همانند رزمندگان دوران پرشکوه دفاع مقدس حماسه های ماندگار بیافرینید.

در بخش دیگر این همایش اصغر میرزایی مدیر بازرسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن خیر مقدم به بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آن‌ها گفت: ما مفتخریم که میزبان بسیجیان هستیم کسانی که دوران طلایی و پر افتخار دفاع مقدس را رقم زدند و امروز عزت و افتخار ما مدیون حماسه ها و از خود گذشتگی های آنان است. امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های معزز ایشان و ایثارگری رزمندگان دلاور است که سوختند تا روشنایی بخش امروز ما باشند.

وی گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم سبب اقتدار نظام اسلامی شده است و ما باید سرباز خوبی برای ولایت باشیم. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیروزی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس، خنثی کردن کودتاهای داخلی، طرد کردن منافقین کوردل، مقابله با تحریم های ظالمانه و نا عادلانه بین المللی نمونه‌هایی از میثاق مستحکم ملت ایران با مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است که باعث شده تا کشتی انقلاب در طوفان حوادث و بلایا به سلامت سفر کند و دشمنان را همواره در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

در این مراسم از ۲۰ نفر از بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد و آبنمایش دریاچه هورالهویزه و نورنمای سه بعدی مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حاضران به نمایش درآمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد