Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت امام زاده سید محمد جعفر(ع) یزد به مناسبت ماه محرم الحرام و با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین غبارروبی بقعه امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزد با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجتالاسلام والمسلمین حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد، جمعی از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه قم و یزد و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به برخی از برنامه‌های این اداره کل در ماه محرم الحرام، اظهار داشت: امسال در تمام امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان یزد مراسم‌های عزاداری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه وقف به حساب می‌آید و بیشترین میزان وقف استان هم مربوط به نیات مرتبط با امام حسین(ع)، عاشورا و عزاداری آن حضرت است.

در بخشی از این مراسم، گروه‌های عزاداری با حضور در امامزاده اقدام به عزادرای به سبک‌های مختلف کردند و مردم حاضر در بقعه امامزاده هم همراه با این گروه‌ها به عزاداری پرداختند.

فیلم و عکس از فرشاد براتی کهریزسنگی

غبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی ضریح مطهر امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) در یزد + تصاویر و فیلمغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزدغبارروبی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزد R41376/P1492/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه