Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛ رضا فلاح مبارکه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت حماسه های ایثارگران و رزمندگان عنوان کرد.

فلاح مبارکه با بیان اینکه این شرکت دوشادوش دیگر اقشار مختلف مردم در میهن اسلامی کارکنان خود را به جبهه های حق علیه باطل عنوان کرد و گفت:267رزمنده شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :روزگاری رزمنده ها در جبهه های نبرد می جنگیدند اما امروز در جبهه سازندگی،تولید و اشتغال مشغول به فعالیت هستند.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزود:این شرکت 15نفر از نیروهای خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و دارای 149جانباز می باشد و 43 فرزند شهید در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است؛ به مناسبت ایام محرم سوگواری سرور و سالار شهیدان ، شرکت سنگ آهن برای اولین بار بیرق حسینی، متبرک به حرم امام رضا (ع) را به روسای هیات های شهرستان بافق تقدیم کرد.

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان رزمندگان دیروز و سازندگان امروز با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان،رزمندگان،ایثارگران و چهار غواص بی نشان در سالن همایشات آهنشهر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

گرامیداشت حماسه ی ایثارگران و رزمندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۲۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو

گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی‌ در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) آغاز شد.

 این گردهمایی با حضور 70 تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد.

محمدعلی بخشی‌زاده؛ مدیرعامل شرکت امیدبوم طی سخنانی در این مراسم، بانک‌ها را عهده‌دار مدیریت و هدایت عملیات مالی دانست و اظهار کرد: با ظهور فناوری هوش مصنوعی همه بانک‌ها محکوم هستند که از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

مشکل "کارخانه نوآوری آزادی" حل می‌شود/ تجاری‌سازی مهم‌ترین برنامه ستاد نانو است

بخشی‌زاده با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صرف نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیازهای دیگری در حوزه‌هایی چون بیمه، لیزینگ، صرافی و غیره دارند، بنابراین لازم است که اکوسیستم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد این اکوسیستم می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اکوسیستم مالی دانش‌بنیان، گفت: ما به عنوان ویترین کسب و کارهای دیجیتالی در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

به گفته وی، نئوبانک از دیگر محصولات این شرکت است و بر اساس آن وقتی فرد وارد پلتفرم خود می‌شود، تمام خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای ارائه تمام خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

امیرحسین بهروز، مدیر کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو در ادامه، افزود: عملیات راه اندازی کارخانه طی تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک سپه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 20 مرداد 1401 آغاز شد.

وی تأکید کرد: این مجموعه در زیست بوم علم و فناوری کشور تلاش دارد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور، افزایش سهم دانش در زنجیره ارزش فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ و ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی، پاسخ به نیازهای فناورانه و اولویت‌های حوزه هوشمندسازی کشور به اتکای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، حمایت از شکل‌گیری و توسعه کسب و کارهای جدید، نوآورانه و فناورانه دارای پتانسیل ملی و بین‌المللی و در نهایت ایجاد هاب نوآوری حوزه هوشمندسازی و ارتباط هدفمند با فعالین داخلی و بین‌المللی این حوزه به منظور اشتراک دانش و تجربه گام بردارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟