Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@08:53:38 GMT

امشب؛ زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۱۳۹۸

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری امشب ۲مهرماه به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری امشب ۲مهرماه به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

حسین بخشی زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی این صندوق، تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام شده و حقوق شهریورماه تمامی بازنشستگان کشوری، امشب (یکشنبه) به حساب آنها واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: بازنشستگان کشوری می توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز ATM یا سایر روش‌ها نسبت به دریافت حقوق بازنشستگی خود اقدام کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ صالحی با اشاره به اینکه هفته اکرام ایتام از امروز و همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام شروع شده گفت: در استان مرکزی بیش از هفت هزار و ۵۰۰ یتیم و محسنین وجود دارد که از این تعداد دو هزار یتیم و بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ محسنین هستند که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
او گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران بیش از چهل هزار حامی در استان وجود دارد که ۶۶۰ حامی جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان اضافه شده است.
قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه حامیانی که در این طرح مشارکت دارند مبالغی را که کمک می‌کنند مستقیما به حساب خانواده ایتام و محسنین واریز می‌شود اضافه کرد: سال گذشته با حمایت این حامیان بیش از ۹۵ میلیارد تومان به حساب خانواده‌های ایتام واریز شده است که این عدد قابل توجه‌ای است و به نسبت سرانه کشوری بالاتر است که جای تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین نوع دوست استان دارد.
صالحی از مردم و خیرین خواست برای مشارکت در این طرح  شماره ۸۶ را به سرشماره ۳۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و حمایت یک یا چند یتیم و محسنین را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت