Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری سخنگوی رزمایش امنیتی محرم در حاشیه این رزمایش با اشاره به این که مرحله اصلی رزمایش امنیتی محرم با انجام عملیات تک به ارتفاعات کفارستان آغاز شده گفت: در این مرحله از رزمایش آتش سنگین ادوات توپخانه، تک سنگین نیروهای تکاور با پشتیبانی تانک های T72S نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رزمایش امنیتی محرم با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ص) در ارتفاعات اشنویه در حال انجام است.

سردار شهسواری با موفقیت آمیز ارزیابی کردن رزمایش امنیتی محرم عنوان داشت: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای آمادگی رزمی و تجهیزاتی و تخصصی رزمندگان است.

سخنگوی رزمایش امنیتی محرم گفت: پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی دهند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روز نخست رزمایش گفت: تاخت شبانه، آتش و انفجارات و عملیات گشت و شناسایی در مناطق مرزی و ایست و بازرسی از اقدامات صورت گرفته در روز نخست رزمایش بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند